oisko joku jo siirtynyt suunnitelmista tekoihin eli tehnyt tuollaisen tupla cooleri systeemin?keulalle ei ainakaan helpolla onnistu yhden hyvän coolerin tekeminen jos haluaa pitää ilmastoinnin! tietysti jos laittaisi rs puskurin mutta sitten sais jättää hyvästit orkkis ulkomuodolle.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
S6/S4 keulacooleri?
Collapse
X
-
Olikos jollain jo kuvia mahdollisen lisäcoolerin tai isomman asennuksesta? Tietenkin speksit ja kiinnityspaikat kiinnostavat myös... Tuo cooleri tuntuu olevan meikäläisellä suurin kompastuskivi lisäahtojen puuhastelussa.... Patenttiratkaisua ei kukaan ole tarjonnut ilman teinimallin lasikuituhärveleitä. Haluan oikean sleeperin, en karvanoppaa....
Comment
-
hyvinhän tuo cuuleri tuonne mahtuu. tietty ... se ilmastointi pitää jättää pois.
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=170058
Comment
-
Voi rähmä, vanhemmissa ilmeisesti myös etupuskuri pikkuisen eri mallinen kuin s6 faceliftissä.... Näyttää kantikkaammalta, eli omassa on selkeästi pyöreämpi keula.... No, mitta vaan käteen...
Ilmastointia ei viitsisi poistaa...
Lisää neuvoja?
Comment
-
Lisää neuvoja?
En tiedä miten S6+:an puskuri eroaa tavallisesta, mutta tässä näyttää ainakin ilmastoinnin lauhdutin olevan paikallaan: http://gallery.s-cars.org/album01
Comment
-
coolerikennoista tarinaa:
Bar and Plate, Extruded Tube and Fin, Folded Tube & Fin or Plate tube & fin?
http://www.are.com.au/techtalk/intec...e%20and%20Fin?
Tehtaan tekemä on tube & fin-tyyppinen S2:ssa
Comment
-
Onkohan kukaan kysellyt että lähettääkö tämä firma http://www.apikol.com/ muualle kuin jenkkeihin tuotteitaan?
Näyttäisi olevan aika mielenkiintoinen bolt on välijäähdytinkitti, tosin on kyllä aika hintava...
Comment
-
tuo dynoiluvertailutesti on siinä mielessä hieman harhaan johtavaa kun stage 1 rs2 softaa ei voi oikeasti ajaa vakio s4 coolerilla koska alkaa nakuttamaan. Eli tehokäyrissä varmasti eroja kun eri vedoissa mennään turvaohjelmalla ja normaalilla ajokäyrällä. Markkinointiteknisesti ihan amerikkalaisesti laadittu.
"The Gen. II kit is a bolt-in modification, utilizing factory mounting points and DOES NOT REQUIRE ANY CUTTING of the structural bumper support " ...... on hieno lupaus vaikka hieman arvokas. Olisipa kuva kun puskuri paikallaan. Kokonaisuuutena varmaan hyvä tuote ilman ylikaunisteltua markkinointia.
Noilla osilla ja kevennetyllä vauhtipyörällä saa erittäin muikean päivittäiskäyttöpaketin ja pienempi kulutus kuin vakiona. Ei halpa, mutta ilmeisen toimiva kokonaisuus. Tehty hyvästä kennosta.
http://forums.audiworld.com/s4s6/msgs/140336.phtml
http://pictureposter.audiworld.com/users/68938.phtml
ps.
hienot rampit kuvassa (olisko rhino ramps?)
http://forums.audiworld.com/s4s6/msgs/140341.phtml
Comment
-
Itellä olis kaapissa Turboneticsin vesi/metanoli ruutta, mutta isompi cooleri olis kuitenkin kiva.Viimeksi muokannut Esko Mörkö; 6.12.2009, 04:06.
Comment
-
-
Vakio puskuri ja ilmastointi, mutta puskuria on kyllä viistelty aika paljonkin. Ulkoapäin ei oikeastaan huomaa eroa, luukuun ottamatta salmiakki verkkoa. Jos nyt aloittaisin projektin niin varmaan menis gedun jalanjälkiä seuraillen. ;)
Comment
-
Hmm... Kuvia ottaisin mielelläni vastaan kaikista mahdollisista ratkaisuista mitkä toimii eivätkä ole liian rivon näköisiä. Ajatuksia pyörii päässä kaikenlaisia, mutta tarpeeksi hyviä ratkaisuja ei ole löytynyt.
Aika reippaasti on urssi rojekteja menossa joten en omastani ole juurikaan kirjoitellut. Seurannut vain muiden ja rääppinyt tarpeellisia tietoja joita vastaan on tullut.
Comment
-
Jos haluaa veden kanssa puuhastella niin sinne ahtimen puolelle voisin itse moisen vesikennon laittaa ottamaan ensilämpö ja sitten vakiokuuleri saisi vielä olla sarjassa. Mielenkiinnolla, mutta samalla sangen skeptisenä odottelen esim gedun paketin toimivuutta. Enkä nyt tarkoita siis vaikkapa maantieajossa vaan radalla tai vastaavassa intensiivisessä käytössä.
Comment
Comment