Hommasin tossa jo kuukausi sitten uutta turboa, pakosarjaa yms. Pro-Mo:lta ja oli juttua että ne laitettaisiin ko. lafkassa myös paikalleen, mutta nyt on aikaa kulunut jo niin paljon liikaa, eikä asennuksesta oo vieläkään hajuakaan, ni meinasin josko palikat asennuttaisi jossain muualla. Kysymys kuuluukin että missä moiset palikat kannattaisi asennuttaa? Asun itse Somerolla, eli asentamo vois olla joko Turun tai Helsingin suunnalla, molempiin mulla on sama ajomatka. Itsellä ei vaan yksinkertaisesti ole aikaa (eikä kyllä kummemmin kokemustakaan) noista turbojen vaihdoista, ni ajattelin jättää homman ammattilaiselle...
Pakettiin kuuluu mm. uus lastu, turbo, pakosarja yms.
Onko muilla muuten kokemuksia Pro-Mo:n toiminnasta? Lähinnä ihmetyttää se, että koko ajan vaan hoetaan et "tällä viikolla ei kyllä millään ehdi", mutta mitään aikataulua ei kuitenkaan osata antaa... Nyt on jo 4 viikkoa menty silleen "viikko kerrallaan" ja tälläkin hetkellä peli on ihan auki joka suuntaan. Alkaa jo huolestuttaan et onkohan mun hilut ees tullu sinne pajalle, vai onko mun maksamat rahat käytetty ihan johonkin muuhun... :/ Luulis kaverin tietävän edes hieman et koska ne palikat ehteis asentaa, mut mitään päivämääriä ei pysty lyömään lukkoon vaikka sitäkin olen kysellyt. Ymmärrän kyllä jos on kiire, mut kai nyt jotain päivämäärää luulis osaavan antaa eikä vaan vetkuttais ja panttais viikko kerrallaan.
Pakettiin kuuluu mm. uus lastu, turbo, pakosarja yms.
Onko muilla muuten kokemuksia Pro-Mo:n toiminnasta? Lähinnä ihmetyttää se, että koko ajan vaan hoetaan et "tällä viikolla ei kyllä millään ehdi", mutta mitään aikataulua ei kuitenkaan osata antaa... Nyt on jo 4 viikkoa menty silleen "viikko kerrallaan" ja tälläkin hetkellä peli on ihan auki joka suuntaan. Alkaa jo huolestuttaan et onkohan mun hilut ees tullu sinne pajalle, vai onko mun maksamat rahat käytetty ihan johonkin muuhun... :/ Luulis kaverin tietävän edes hieman et koska ne palikat ehteis asentaa, mut mitään päivämääriä ei pysty lyömään lukkoon vaikka sitäkin olen kysellyt. Ymmärrän kyllä jos on kiire, mut kai nyt jotain päivämäärää luulis osaavan antaa eikä vaan vetkuttais ja panttais viikko kerrallaan.
Comment