Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Turbojen vaihto s4 b5 Bi-Turbo

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Turbojen vaihto s4 b5 Bi-Turbo

Vaihdettiin tossa s4 b5 kkk-k03 turbot.

Mitenkähän kannattaa moottori ensikertaa turbojen vaihdon jälkeen käynnistää, eli pitääkö moottoria pyörittää niin että ölljynpaineet nousee? Miten ootte tehnyt ton, sytytys irti ja starttia vai jotenkin viisaammin?

Vai nouseeko öljynpaineet heti normaalisti startatessa tarpeeksi ja turbot saa tarpeeksi voitelua?

-kiitti vastauksista-

Kyllä on viisas temppu nostaa paineet ensin käynnistämättä. Joku boksin sulake esim irti tai suuttimien johdot tai jotain. Vikakoodejahan siitä riippuen mitä tekee.

Comment

yhden turbohuollon olen kuullut sanovan että pitäisi ensin antaa käydä tyhjäkäynnillä 15 min ennekuin rupeaa kiekkoja nostelemaan

Comment

Sytkävahvistimelta voi ottaa johdot näppärästi irti. Ei tule mitään vikakoodejakaan tuosta tempusta.

Comment

Sytkävahvistimelta voi ottaa johdot näppärästi irti.
          Kannattanee ehkä lisäksi ottaa bensapumpun sulake irti varsinkin jos aikoo enemmän pyöritellä startilla.

Comment

Minulla ei ole ollut mitään haittaa vaikka vähän enemmänkin sitä on pyöritetty. Sen verran olen sahanut että öljyä varmasti turboilla jo on, ja sitten piuhat kiinni ja käyntiin.

Comment

ootko sahaillut ilman sytytystä minuutin vai 10 min vai kuinka?

ps. mahtuuko b5 s4:ään vanteet 245/35-19" 5*112 ET 35 ?
              Viimeksi muokannut 6/2000_2.7_blue; 17.9.2007, 15:06.

Comment

itse olen irrottanut bensapumpun liittimen kun ei oikein selvinnyt mikä on sen sulake. 4*10-15sec.

Uskosin että mahtuu nippanappa tolla et:llä jos ei ole himo levee vanne.

Comment

Vanne on 8x19" OZ superturismo. Veikkaisin, että mahtuu.

Comment

mulla on 8'tuuman superleggeran päällä 245/35-18 ratakumit et sen mukaan pitäs mahtuu.

Comment

Jos auto on madallettu, ni eipä taida mahtua 245/35r19 renkaat. Viisaampi olis laittaa 235/35r19. Mulla on 225/35r19 ku 235set otti kaareen kiinni 35 et:llä

Comment

Jonkinnäköinen 35mm eibach ainakin saksan brieffeissä lukee (tuontiautohan tää tietty). Melkein täytyy mennä kokeilemaan kyseisiä vanteita paikanpäälle tai paikan päälle.

Comment

Working...
                        X