Onko vuoden 1989 200 turbo quattrossa jo 20v tekniikka?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
200 turbo quattro 1989
Collapse
X
-
Riippuu koneesta, Audi 200 quattro 20V ja Avant quattro 20V on luonnollisesti 20V tekniikalla(1989-1990). Muut, 200 quattrot ja 200 turbot 10V tekniikalla.
http://www.autowiki.fi/index.php/Audi_200Viimeksi muokannut juhakill; 23.8.2007, 12:03.
-
Ei ole nykyajan tavoin noita moottoreita samoja eri tehoversioina.
Moottorikoodin mukaan löytyy eri koneita. Tuo mainitsemasi on mitä ilmeisemmin 1b. Syö bensaa lähemmäs 11-12l/100km. Ja syö 98:a.
edit: Olin vähän hitaampi. Siis perustuvat toki samaan peruspataan kaikki 10v moottorit.
Comment
-
Joo,sitten vissiin pitää etsiä jotakin myös trippimittaristakin,koska viime viikonloppuna kävin katsomassa rokkirallit hankasalmella,tankkasin lähtiessä täyteen ja takas tullessa taas,matkaa kertyi 274km ja ainetta meni 20,6litraa,oli kylläkin matka-ajoa....ex-omistaja tunnusti,että kulutus oli tippunut lastutuksen jälkeen
Comment
-
Minkälaisia bensajuoppoja teidän 1b:t ovat? - Profiilin kulkineeni 1b:llä menee siistissä matka-ajossa alle 7L/100km (6,8L/100km). Kesäkelillä kaupungissa kulutus pyörii tuossa 11-12L/100km.
Talvella 4km työmatkalla keskikulutus onkin sitten +15L/100km. - Tosin tuolloin tulee usein nautiskeltua Q:n talviominaisuuksista... Ai niin, tuossa profiilin kehonsiirtolaitteessa K-jet on korvattu megasquirtilla.
Comment
-
1B kone on vanhoista 10v koneista taloudellisin ja hyvällä lastutuksella se vie vähän bensaa. 1:llä tankilla pitäisi päästä kevyellä jalalla Kehä III Varistosta Tanskaan Turun ja Tukholman kautta...
Comment
-
Vieläkö tuohon löytyy niitä hyviä lastuja jostain myynnistä?
Olen ilmeisesti elänyt väärässä epätiedossa tuon 1b:n lastuttamisen suhteen. Pidin sen verta yksinkertaisena Koo-Jettinä vielä, että tuohon ei lastutusta (siis mitä nykyaikana lastutuksella käsitetään) ole edes saatavilla. Hyvä että olin väärässä.
Comment
Comment