Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

By-pass auki tyhjäkäynnillä?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

By-pass auki tyhjäkäynnillä?

Riittääkö siis pelkkä imusarjan alipaine tyhjäkäynnillä aukaisemaan tuon venttiilin. (06A 145 710N)

Perskuta, olisin kokeillut itse, muttakun ei sattunut olemaan irrallista kampetta 'hyllyssä'.

Joskus sitä jää pohdiskelemaan joitain asioita ehkä hieman liiankin tarkkaan, mutta kokonaisuuden tajuaminen - ainakin minulla - vaatii ajoittain yksityiskohtien tuntemusta.

Ps. Juu tiedän, ko. venttiilistä on ollut paljonkin juttua, mutta ei nyt kuitenkaan herneitä... :)
    Viimeksi muokannut Vieras; 31.8.2010, 16:45.

Kyllä se riittää, mitenkäs muuten.

Comment

Niin, pohdiskelin vaan että jos näin on, niin miksi.

Mutta ok, jos se on auki tyhjäkäynnillä, niin sitten se on.

Kiitos.

Comment

Silloinhan se päästää ilmat pihalle kun polkimesta irroittaa->edit: jolloin se käy tyhjäkäyntiä..
        Viimeksi muokannut Janek; 20.7.2007, 21:21.

Comment

Tuotani...

Tiedan kyllä, että jos kaasusta löysää, niin se aukeaa. :)

Kysymys olikin siitä, että jos auto käy paikallaan tyhjäkäyntiä, niin onko se auki.

Mutta vastaus tulikin jo, niin että antaa olla ja kiitoksia vielä kerran.

Silloinhan se päästää ilmat pihalle kun polkimesta irroittaa->edit: jolloin se käy tyhjäkäyntiä..
          Pientä epävarmuutta vai?

Pablo, starttaan autoni käyntiin koskematta kaasupolkimeen. Annan sen käydä hetken KOSKEMATTA kaasupolkimeen(minä kutsun tätä tilaa tyhjäkäynniksi). Onko by-pass venttiili startattuani ja hetken odotettuani auki?

Selitinkö jotenkin huonosti alkuperäisessä viestissäni, vai oliko kysymys liian vaikea?

Comment

Kyllä se minulla ainakin risassa toimii juuri noin, ja niin sen pitääkin toimia. Varsinkin tuon kuulis föönin kanssa joka pyörii ihan huolella jo tyhjäkäynnilläkin.

Niin kauan kun ajelin maf-ohjatulla purkilla niin mikäli by-pass ei auennut riittävän herkästi niin ahdin alkoi sakkaamaan ja sekoitti maffin totaalisesti: Aivan helvetin ylirikas seos. Edes löysin mahdollinen by-passin jousi ei tätä ongelmaa täysin poistanut ja sivutuotteena ko. jousi ei aina pakkasella jaksanut venttiiliä sulkea -> ei ahtoa...

Comment

Eli siis, sun risassa se by-pass venttiili on auki tyhjäkäynnillä?

Pirulauta, kun yritin esittää mielestäni yksinkertaisen kysymyksen ja säätöä ja vääntöä ja editointia riittää...

Taidan palata tutkiskelemaan haun ja googlen kautta... kun kukaan ei oikeasti tiedä/viitsi kokeilla.

Niinkuin sanoin alkuperäisessä viestissäni, olisin mieluummin kokeillut itse, kuin kirjoittanut tänne kysymystä. Harmillista vaan, että ei satu olemaan ko. venttiilliä irrallaan. Paikallaan olevan irroittaminen testiä varten olisi ollut hieman liian iso homma ja siksi ahdistuin kirjoittamaan tänne.

Anteeksi!

edit. typo
              Viimeksi muokannut Vieras; 31.8.2010, 16:46.

Comment

Jaa, anteeksi vain jos olen epäselvä. Tarkoitin vain että tyhjäkäynnillä siis on auki, ja eikö sekin ole tyhjäkäyntiä kun rullaat autolla kaasupoljin ylhäällä? Mielestäni on, ja yritin vain kertoa asian lyhyesti.

Comment

Ahti, luulin varsin selvästi tuoneeni julki että auki on. Sen lisäksi kerroin kyllä mitä merkitystä sillä itselleni on.

Comment

Jos alkuperäinen kysyjä kysyy että "onko auki" ja siihen tulee heti vastaus että "ON" eikä se riitä niin olisi kiva tietää mitä kuningasajatusta kysyjä mahtaa ajaa takaa?

Ja taitaa olla aika kova väite että "kun kukaan ei oikeasti tiedä/viitsi kokeilla"... Mitä kokeilemista päivänselvässä asiassa on? Tuleeko maito lehmästä? Ensimmäinen vastaus alkuperäiseen kysymykseen sisälsi riittävän informaation siihen.

Löysitkö Guukkelilla paremman vastauksen?

Comment

Working...
                    X