Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

s4 2.2 turbo nykii ahdoilla?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• s4 2.2 turbo nykii ahdoilla?

Joo tere! On ollu auto pari vuotta(kohta)! Pelannu hienosti mutta nyt on ollu muutaman viikon, ettei kestä täysiä ahtoja!?Uudet platinak. tulpat on ja uudet Berun tulpan hatut ...muttei auta!Pieni ahtovuoto on luultavasti jossain coolerin luona kun paineistin ahtoputkiston! Voiko vaikuttaa noin paljon?

Eipä noitten putkien/letkujen tarviis vuotaa yhtään ylimääräistä pihalle.
    Tuleeko yliahto koodi 00544?

Comment

No enpä oo vielä kerenny käymään testerissä!Auto on lastutettu ja on kakstoiminen dumppi!Mutta on toiminut sen kans monta kuukautta...
      aikasemmin!Vika ilmenee parhaiten jos vedättää isolla vaihteella..Nykii
      pirusti tai yksi pytty pimenee täysin??Vika on pahentunut mitä oli alkuun!!

Jäi vielä sanomatta,että auto saattaa pelata ihan normaalisti kun vedättää joka vaihteella punaselle..?!Mutta eikös sillon tarvita potkua/ hyvä kipinä ja kaikkea muuta kun vedätetään isommalla vaihteella?
      Viimeksi muokannut porkkis; 19.7.2007, 22:44.

Comment

Ettei olisi tässä S4:ssa melko vakio puolaongelma kyseessä.

Comment

Oon epäilly ite samaa kun oon lukenu foorumia!Saakos ne selville testerissä puolaongelmat jos normiajossa ei mitään häikkää?

Comment

Janne lukase tämä theadi :
            http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...sytk%E4vahvari

Comment

Kiitti.. Täytyy testata..

Comment

Eipä selviä testerissä. Puola siellä mättää melkoisen varmasti.

Comment

Ihan uteliaisuuttani, mikä on kaksitoiminen dumppi? Ja miten se pelaa maffi laitteessa.

Itse ongelmaan, kallistun myös kovasti puola vian puoleen.

Comment

dumppi!

Niin en tiiä onko sen virallinen nimi kaksitoiminen mutta se on tarkotettu
                    autoihin missä on ilmamassa mittari! Se on jousi kuormitteinen mutta se
                    aukeaa alipaineella. Eli kun kaasu päästetään niin alipaine avaa dumpin ja ilma suhahtaa pihalle. Kiihdyttäessä jousi pitää dumpin kiinni!

Comment

Mitenkään vikaan liittymättä niin ko. dumpissa ei ole mitään muuta parempaa vakioon by-pass:iin verrattuna kuin äänet, jos siis sattuu sellaisista pitämään.

Ei muuta kuin puolakonversiota tekemään...

Comment

Jos jotain parempaa dumpista pitää hakea, niin ite laitoin sen mahdollisimman
                        lähelle kaasu läppää eli paine pääsee pihalle heti kun kaasun päästät!Eikä seilaa siellä n.2m putkessa takasi päin, niinkuin on jos on vakkari by bass! Osa takasi päin seilaavasta ilmasta menee suoraan turbon siiville kun ei mahu
                        menemään 25mm paksusta putkesta tarpeeksi nopeaa!Rasittaa turboa mun mielestä enemmän...

Comment

Uudemmissa Mitsun ahtimissa dumppi on suoraan kompurakotelossa. Näkemyksiä sano.

Comment

Mun mielestä on siltikin parempi mitä lähempänä kaasuläppää se on!Mutta se on vain mun oma mielipide...saa olla eri mieltä!Dumpit mitä minä oon nähny,
                            jotka on laitettu jälestä päin niin on kaikki mahd. lähellä kaasuläppää!!??

Comment

Onko sulla se forgen splitteri vai mikä?

Comment

Nyt täytyy sanoa etten muista tarkasti,mutta voiskohan olla RPM tuning??
                                Se on kuiteskin alumiini runkoinen...

Comment

Voisko vika olla puolissa/sytkävahvareissa?
                                  1.8T sarjaa tilalle, jos vika niissä

Comment

Saatko sytytyskuvat näkyviin ajon aikana ?
                                    Onko laitteistoa?

Comment

Vaihdoin sytkävahvareitten paikkaa ja vika parani vähäsen...Ilmeisesti pahin vika ollu 3 pytyssä(ehkä?)!Ei löydy laitteistoa,mutta mä vaihdan ne uuteen
                                      kuhan töihin taas pääsen tienaamaan.

Tohtiikohan ostaa jotku halvemmat
                                      versiot kun varaosassa tarjottiin?
                                      Oliskohan ollu hugo merkkiset a´100 e
                                      kipale?

Pystyykö 1.8t vahvarit laittamaan s4:seen? Jos niinku ostaa 2kpl? Ja onko halvemmat?
                                      Viimeksi muokannut Sleepy2; 8.8.2007, 20:47.

Comment

1.8t vahvarit on kiinteästi itse puolissa / "johdoissa" kiinni, eli et pysty niistä modaamaan. Noita vahvareita varmaan jäänyt jonkin verran käytettyjä, kun porukka tehnyt noita swappeja 1.8t osille. Surffaus myynti puolen läpi, tai osto ilmoituksen jättö saattaa teettää tulosta.

Comment

http://www.audiclub.fi/audifinns/showthread.php?t=38096
                                          Tämä taitaa edeelleen olla halvin ja järkevin vaihtoehto sytkävikojen korjaamiseen.

Jos kuitenkin sytkävahvarista on yksi kanava pimeänä, niin voit ottaa sen ylimääräisen käyttöön piuhan paikkoja vaihtamalla. Foorumilta löytyy ohjeet.
                                          http://www.sjmautotechnik.com/troubl...4_Ignition.htm

Comment

Working...
                                          X