Mitä on tullut itse penkissä säädettyä ja myös itse lastuttajien penkissä säädeltynä, niin lähes poikkeuksetta on saman tien tien päällä joutunut vetämään kartat aikalailla uusiksi. Reaalivastukset tien päällä sen verran erilaiset, etten penkissä nykyään tee muuta kuin säädä auton penkkiä varten, jotta saa tehot paperille ;) Katusäädöillä kun ei toimi hyvin.
Tosin en tiedä näistä nykyajan S4 b5 tyyppisistä ecu:ista, mitkä laskee kaiken mahdollisen vääntö mukaan lukien ja käyttää niitä tietoja hyväkseen tien päällä moottorinohjaukseen, että osaako ne seurata vastuksia yms. penkki/katu ja pysyä kartalla mutta täytyy nekin kartat osata sinne taikoa.
Edit: Niin ja tuli mieleen aiheeseen vielä liittyen, että aikanaan myös Karalalla penkissä säädön jälkeen meni kartat uusiksi, ei toiminut tien päällä kovin luotettavasti :)
Tosin en tiedä näistä nykyajan S4 b5 tyyppisistä ecu:ista, mitkä laskee kaiken mahdollisen vääntö mukaan lukien ja käyttää niitä tietoja hyväkseen tien päällä moottorinohjaukseen, että osaako ne seurata vastuksia yms. penkki/katu ja pysyä kartalla mutta täytyy nekin kartat osata sinne taikoa.
Edit: Niin ja tuli mieleen aiheeseen vielä liittyen, että aikanaan myös Karalalla penkissä säädön jälkeen meni kartat uusiksi, ei toiminut tien päällä kovin luotettavasti :)
Comment