Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Imupuolen letkulle varaosanumero

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Imupuolen letkulle varaosanumero

Vähän haperolta näyttää tuossa minun kulkineessa se ensimmäinen turbolta välijäähdyttimeen päin lähtevä letku ja ajattelin vaihtaa sen. Sen joka haarautuu myös bypass-venttiilille.

Ei sattuisi kenelläkään olla sille varaosanumeroa?

Varaosaliikkeessä käväisin tänään ja tiskillä kysyivät: "Eihän sulla sattuisi olemaan sen varaosanumeroa". Hämmästykseni oli melkoinen... "Noh, kai minulla sitten on, ihan kohta...". Tähän mennessä olen kyllä tottunut sellaiseen, että ne siellä liikkeessä etsivät sen numeron, tarvittavan nikaleen kuvailun ja auton tietojen perusteella.

Kai se on sitten sitä nykyajan itsepalvelua, globalisaatiota tai mitä liekään, mutta näillä mennään...

Ps. N75:n numeron löysin jo ihan itse. Sekin mokoma on jumittunut auki ja lisää vikaa löytyi ihan vierestä.
    Viimeksi muokannut Vieras; 31.8.2010, 16:48.

Moottorinkoodi helpottais metsästystä, mutta pikaisella kuuklettelulla tarjoais osanumeroa 4B0145832B. Viisaammat tarkistakoot vielä, koska näyttäis erittelevän automaatin ja manuaalilaatikon, vaikkakin kumpaankin tarjoaa silti samaa numeroa. Silmäile vanha letku josko siitä löytäis sen numeron, niin ois sitten varmuus, nimimerkillä vituttaa odotella ja todeta että osa on väärä.

Kyseisellä numerolla siis tarjoaa letkua moottoreihin AEB ja AJL

Comment

Kiitos vaivannäöstä, vaikkakin asia on jo hoidossa ja juurikin tuo ehdottamasi letku+lisähärpäkkeet tilauksessa.

Alkuperäisessähän on kiinteänä myöskin bypass:ille menevä haara.
      Viimeksi muokannut Vieras; 31.8.2010, 16:48.

Comment

Working...
      X