Olen itsekin useampaan otteeseen mietiskellyt samaa..
Olen päätynyt siihen johtopäätökseen että tässäkin asiassa pätee se että halvalla äärimmäisen harvoin saa hyvää, tosin se ei kuitenkaan tarkoita sitä että kallein olisi automaattisesti paras.
Siitä olen kuitenkin aika vakuuttunut että ko alalla sekä valmistajan että myyjän katteet (tai ainakin jommankumman) katteet ovat huippuhyvät.
No, hölmö ei ole se joka pyytää vaan se joka maksaa..ja toisaalta jos jotain haluaa niin maksettavahan siitä on se mitä pyydetään tai sitten jää ilman.
Jos meinaat kovaa katetta ladatun lastun hinta vs. tyhjä lastu niin totta mooses se kuulostaa kovalta. Sitten kun alkaa miettiä miten kauan jollakin on mennyt suunnitellessa ja testatessa lastu sellaiseksi, että toimii moitteetta suht kaikissa tilanteissa, kate putoaakin aika lailla.
Ei, kyllä olen toki ottanut huomioon muutkin kustannukset..mutta siltikin olen taipuvainen väittämään että siinä bisneksessä joku/jotkut osapuolet vetävät todella komeat katteet.
Mutta se ei tarkoita missään tapaksessa sitä että jos/kun näin on että se olisi jotenkin "väärin"..mieluummin päinvastoin!
Se on bisnestä ja bisneksen tarkoitus on tehdä voittoa..ja mitä enemmän sen parempi.
Ja muutenkin tässä asiassa näyttäisi homma pyörivän kuin oppikirjaesimerkissä. Kysyntä on ilmeisen kova, tarjonta/ kilpailu kuitenkin suhteellisen vähäistä..joten on päivänselvää että myös hintataso on korkealla.
Näytti tuolla harisella valkeakoskella olevan tarjous 630ekee, sis auton dynotuksen ennen ja jälkeen lastutuksen ja eikohan tollakin hepulla ole jonkin asteinen kokemus noista viritystouhusta?
No ens viikolla kummiski sinne ruuvaamaan audia!! ilmoitellaan sitten kuin kävi.
Comment