Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Downpipen yhteensopivuudesta kysymys

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Downpipen yhteensopivuudesta kysymys

Käykö -93 UrS4:een samanikäisen S2:n downpipe ja katit? Eli onko sama putkisto. Turbo varmaan on sama ja näyttää, että downpipe olisi samanlainen. Näyttää myös, että turbo on samoilla kohdilla.
    Haluaisin varmuuden jos joku osaisi neuvoa, ettei tartte turhaan kokeilla.

Luulen (ei siis varmaa tietoa), että ei sovi. Itselläni oli ennen s2 ja sen putkia joskus urs4:sen putkiin vertailein.
    Mulla olis joutilaana urs4:n downpipe, jos omasi on rikki.

Comment

ainakaan UrS4:sen downpipe ei käy vanhempaan pikkukoriseen (UrS4 moottori, pakosarja ja turbo), ja tuskin siis S2:seen..

Comment

Mulla olis joutilaana urs4:n downpipe, jos omasi on rikki.
        Jos niissä on katalysaattorit niin olis vielä parempi.
        Minun downpipe on hiukan solmulla. Tai oli. Nyt siinä on uudet putket, mutta en tiedä kuin tarkasti ne on siihen hitsattu. Eli saatan tarvita sellaisen.
        Paljonko maksais?

Comment

Jatkokysymys tähän. Käykö pelkkä s2 dp urssiin? Olisi tuolla myyntipalstalla 3,5"dp ja ebay myy kanssa samaa 3" dp:tä molempiin peleihin, mikä nyt ei tietenkään tarkoita, että moinen kävisi.
          http://cgi.ebay.de/Audi-rs2-s2-s4-s6...4#ht_500wt_922

Comment

Sopivuudesta en varmuudella sano mitään, mutta eri osanumerolla ainakin s2 ja s4/s6 dp:t.

Comment

Moottorit on ~samat ja vaihteistot on ~samat ja tuo tulee noin suunnilleen vetoakselin alle asti, joten käy lähtökohtaisesti ongelmitta myös urssiin. Ainoa käytännön ero on apurungon muodostamat rajoitteet.

Sen sijaan sulla käsittääkseni on ""bolt-on"" kuulisgarretti, jonka kanssa ahtimen lähtö on sentin verran ulompana kuin kkk:n. Melkein tarttis sen takia modata joka tapauksessa.

Comment

Juu, se on tiedostettu, että lähtö on hieman eri kohdassa ja samoin hukkis ei tahdo suoraan osua, vaan kanittaa. Paras olisikin, jos joku taidokas immeinen lähistöllä tekisi dp:n ja hukkiksen liitoksen joustolla, jolloin tuo "bolt-on", sekä vakio kävisi näppärästi samaan, ovat vaan harvassa nähtävästi.

Comment

Kyllä se orkkis joustopala taipuu hukkiksen ja dp:n väliin vaikka ahdin dp:ä hieman ulommas tuokin.

Comment

S2 putkessa on jonkun verran loivemmat ne mutkat. On mahdollista että käy raidetankoon kiinni, mutta voi olla käymättäkin.

Comment

Working...
                    X