Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

S2:een ByPass-venttiili

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• S2:een ByPass-venttiili

Mikä ByPass-venttiili on paras S2:een..? Mitä etua on Forgen säädettävästä mallista normaaliin? Autossa on K&N-vapaavirtaussuodatin ja lastu..

06A145710N tuolla osanumerolla käyt merkkiliikkestä hakemassa. Tuo omasta mielestä paras vaihtoehto.
    Forgesta se etu että sitä voi säätää ja taitaa olla ikuinen. Taitaapi tarvita rasvausta/huoltoa aina välillä.

Comment

"söörtsi" :)

http://www.audiclub.fi/phpBB2/viewto...ghlight=bypass

ja paljon muuta!

Comment

06A145710N eli onks toi joku S2:sen ihan alkuperäinen vai jonkun muun? Saako sillä säädettävällä hieman ahtoja lisää vai mitä hyötyä..?

Comment

S3:sen vakio venttiili on tuo edellä mainittu. Ei saa sädettävällä lisää ahtoja. Voi vaan säädellä bypassin avautumis herkkyyttä.

Comment

Miten se säädettävä ByPass-venttiili pitää säätää siis että toimii oikein.. Mistä tietää?

Comment

Tuo annetulla numerolla saatava vakiota vastaava, ei säädettävä on halvin ja toimintavarmin valinta. Se kun ei käytännössä mitään säätöä kaipaa.

Forgesta tai muusta vastaavasta saa vain kiiltävän metallin verran lisäarvoa, ei muuta.

Comment

Kävisikö tuo S3:sen venttiili K-jettiläiseenkin,vai olisiko huomioitava jotain?

Comment

Käy.

Comment

Mä hain tänään Lahden Autotalo Laakkoselta omaan ässään by-bass venttiilin ja varaosa numero näkyy olevan 034145710B ja maksoi 75 euroa.

Ostin by-bassin koska autoon oli edellisen omistajan toimesta laitettu dumppi enkä oikein pidä pihinästä varsinkaan kun olen lukenut foorumilta että siitä ei ole muuta kuin haittaa.

Onko mulle myyty väärä venttiili? En ole ehtiny vielä kattomaan käykö se, mut kyl se by-bass venttiili on mun tietojen mukaan.

Comment

Eiköhän tuo ole ihan käypänen venttiili, mutta tuo 710N loppuinen olisi ollut useamman kympin halvempi vaihtoehto.

Comment

Olisko jollain muuten pistää kuvaa s2:sen coupen bypass venttiilin sijainnista?Puhutaan siis konetyyppi 3b:stä.. Ei oo ollu paikkaa missä nostaa ylös että näkis alhaalta päin,yläpuolelta ei kovin hyvin mielestäni näe, tai sitten olen hukkateillä sen etsinnän suhteen. Kaverin s4:sta löyty niin kivuttomasti mutta siinä onkin imusarja eripäin ja tietysti konetyyppi on ABY mutta kuitenkin. Kiitosta vaan jos löytyy!

Comment

Taitaa konetyyppi olla kuitenkin aan s4:ssä.

Comment

Ei kuvaa, mutta se löytyy ainakin mulla puskurin vasemman reunan ritilän takaa, toinen pää turbolta ic:lle lähtevästä letkusta. Alakautta tai tuon ritilän ja sen takana olevan ilmanohjaimen poiston jälkeen pääse käsiksi (orggis kamat ylhäällä, ahdasta, mutta näkyy kyllä sieltäkin).

Comment

ABY ympäristössä vaihto onnistuu ainakin umpion pois ottamaisen jäkeen helposti. Eli löytyy turbon imuputken ja ilmansuodatinkotelon lähimaastosta.

Comment

ABY:ssä kannattaa irroittaa ensin umpion takana konetilan puolella oleva muovisuoja, ja ilmanputsarin kotelon yläosa jossa on maf kiinni. Eipä siinä juuri muuta muistaakseni tarvita, letkut myötää aika hyvin. Umpionkin voi irrottaa, mutta en tiedä onko se sen helpompaa kokonaisuudessaan?

Comment

olisko tosta apua?

Comment

Working...
                                  X