Mikä ByPass-venttiili on paras S2:een..? Mitä etua on Forgen säädettävästä mallista normaaliin? Autossa on K&N-vapaavirtaussuodatin ja lastu..
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
S2:een ByPass-venttiili
Collapse
X
-
-
Mä hain tänään Lahden Autotalo Laakkoselta omaan ässään by-bass venttiilin ja varaosa numero näkyy olevan 034145710B ja maksoi 75 euroa.
Ostin by-bassin koska autoon oli edellisen omistajan toimesta laitettu dumppi enkä oikein pidä pihinästä varsinkaan kun olen lukenut foorumilta että siitä ei ole muuta kuin haittaa.
Onko mulle myyty väärä venttiili? En ole ehtiny vielä kattomaan käykö se, mut kyl se by-bass venttiili on mun tietojen mukaan.
Comment
-
Olisko jollain muuten pistää kuvaa s2:sen coupen bypass venttiilin sijainnista?Puhutaan siis konetyyppi 3b:stä.. Ei oo ollu paikkaa missä nostaa ylös että näkis alhaalta päin,yläpuolelta ei kovin hyvin mielestäni näe, tai sitten olen hukkateillä sen etsinnän suhteen. Kaverin s4:sta löyty niin kivuttomasti mutta siinä onkin imusarja eripäin ja tietysti konetyyppi on ABY mutta kuitenkin. Kiitosta vaan jos löytyy!
Comment
-
ABY:ssä kannattaa irroittaa ensin umpion takana konetilan puolella oleva muovisuoja, ja ilmanputsarin kotelon yläosa jossa on maf kiinni. Eipä siinä juuri muuta muistaakseni tarvita, letkut myötää aika hyvin. Umpionkin voi irrottaa, mutta en tiedä onko se sen helpompaa kokonaisuudessaan?
Comment
-
Comment