Olis vähän kysyttävää yleensä tän turbon toiminnasta ku on eka turbo auto...Täällä puhutaan paljon N75 venttiilistä?siis mikähän kyseessä?(minäkö tyhmä/tietämätön?)Joo ja sitte et mistä nostetaan paineita tai siis mihin laitetaan säädin ja mitä suosittelette?Voiko laittaa suoraan bypassin letkun väliin,mikä siinä nyt näkösällä köllöttää vai pitääkö ottaa suoraan imusarjasta?haluaisin mielellään helpoimman vaihtoehdon:) Ja sitten vielä,suoditteletteko dumppia vai millä makeemmat ja kovemmat pihahdukset?erilainen bypass kenties? Kiitos jo etukäteen vastauksista ja kärsivällisyydestä,tuun varmaan kyseleen kaikennäköstä,teille todennäköisesti itsestään selviä juttuja;) TACKAR!!
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
S2:sen bypass/ ahtojen nosto?
Collapse
X
-
Niin siis hä?Eikö oikeesti oo mahdollista nostaa ahtopaineita muuten kun koneella?Ite oon ymmärtäny että pystyy pistään johonkin väliin esim säädettävän kellon?eli mittarin yhteydessä on säätö?onko tää malli sit joku erikoinen että pitää liikkeessä käydä?Hyvin paljon mahdollista mutta en tiijä...
Comment
-
Autossasi on by-pass, ääni kovenee jos vaihtaa vapaavirtaus-suodattimen. Dumppia ei kannata käyttää, ei oikein toimi näissä ilmamassamittarilla varustetuissa koneissa.
Ahtopainetta nostetaan uudella lastulla, koska a/ vakio softalla ecu menee vikatilaan jos nostat ahtopainetta ja b/ ahtopaineen nostaminen pelkästään hukkaporttia tai sen ohjausta manipuloimalla on pikkuisen riskaabelia hommaa.
Käytäppäs hakua, niin löydät näistä kysymistäsi aiheista aikaisempia sivuja vähintään saman verran kuin Helsingin puhelinluettelosta.
Comment
-
No millasia paineita oikein havittelet? Päälle 1bar paineethan sulla jo nyt siinnä luultavasti on. Jos lisää tehoja kaipaat taidat tarvita hiukan muutakin osaa kun ahtopaineen säätö ruuvin. Asiasta tosiaan löytyy searchilla pilvin pimein keskusteluja. Onnea kuitenkin suunnitelmien toteutukseen. ;)
Comment
-
paineista...
En mä mitään suuria paineita hae,siis ehdottomasti noilla sisuskaluilla pidän paineet alhaalla,yhden pinnassa... En tullu ajatelleeks et niitä on jo nostettu(hölmö:) ku siinä on se teholastu!Joo kyllä mä tiedän paljon keinoja millä saa rutkasti tehoo mut on sen verran arvokasta puuhaa jos hyvin laittaa etten siviili vehkeeseen raaski laittaa,ihan kivasti menee jo tolla:)
Comment
Comment