Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Tuubisarja vakioahtimelle (3b), järkee vai ei?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Tuubisarja vakioahtimelle (3b), järkee vai ei?

    Ahdinta en ole lähiakoina vaihtamassa, joten tuli mieleen tuollainen ajatus. Softa pitäisi tietysti muuttaa, mutta olisiko tuosta mitään hyötyä k24:lla?

  • #2
    Varsin pieni on hyöty vakio pillerin kanssa. Ei siis mielestäni mitään mieltä.

    Comment


    • #3
      Tehoja tuolla ei tietenkään hirveesti saa, mutta mitenhän heräämisen kanssa. Voisi kuvitella ainakin parantavan paljonkin.

      Comment


      • #4
        Vääntöhuippu 2000 kohdalla vakioahtimella vakiopakosarjalla. Herää mielestäni hyvin. Ehkä jotain muuta kerran ei ahdin vaihdu. Kunnon lastua?

        Comment


        • #5
          2000 kierroksille vääntöhuipun vain tehtaan teholapulla eli moottoridynossa kun ensin ajetaan ylempänä ahdot tappiin ja sitten jarrutetaan kone noille kierroksille, käytännön elämän kanssa hyvin vähän jos mitään tekemistä.

          Jos taas puhutaan ahtimen viiveestä (eli kauanko menee ahtojen nousemiseen kaasun painamisesta kun jo ollaan sopivalla kierrosalueella), niin siihen tuubisarjalla saattaa olla vaikutusta, tai sitten ei.

          Joka tapauksessa tuo orig. ahdin on a) niin vanhaa suunnittelua, ja b) luultavasti myös jo melkoisen kulunut, etten näe järkeväksi sen yhteyteen tuubisarjaa laittaa. Jos joskus on tarkoitus ahdinta päivittää niin ehkä sitten. Sarjan vaihto kuitenkin edellyttää myös dp:n muokkausta.

          Comment


          • #6
            2000 kierroksille vääntöhuipun vain tehtaan teholapulla eli moottoridynossa kun ensin ajetaan ylempänä ahdot tappiin ja sitten jarrutetaan kone noille kierroksille, käytännön elämän kanssa hyvin vähän jos mitään tekemistä.
            Eipä ole koskaan tullut seurattuakaan tehdaskokoonpanojen(3B) dynotuloksia(renkaista), millaisia muuten on tullut dynoissa?

            Comment

            Working...
            X