Ahdinta en ole lähiakoina vaihtamassa, joten tuli mieleen tuollainen ajatus. Softa pitäisi tietysti muuttaa, mutta olisiko tuosta mitään hyötyä k24:lla?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Tuubisarja vakioahtimelle (3b), järkee vai ei?
Collapse
X
-
2000 kierroksille vääntöhuipun vain tehtaan teholapulla eli moottoridynossa kun ensin ajetaan ylempänä ahdot tappiin ja sitten jarrutetaan kone noille kierroksille, käytännön elämän kanssa hyvin vähän jos mitään tekemistä.
Jos taas puhutaan ahtimen viiveestä (eli kauanko menee ahtojen nousemiseen kaasun painamisesta kun jo ollaan sopivalla kierrosalueella), niin siihen tuubisarjalla saattaa olla vaikutusta, tai sitten ei.
Joka tapauksessa tuo orig. ahdin on a) niin vanhaa suunnittelua, ja b) luultavasti myös jo melkoisen kulunut, etten näe järkeväksi sen yhteyteen tuubisarjaa laittaa. Jos joskus on tarkoitus ahdinta päivittää niin ehkä sitten. Sarjan vaihto kuitenkin edellyttää myös dp:n muokkausta.
Comment
-
2000 kierroksille vääntöhuipun vain tehtaan teholapulla eli moottoridynossa kun ensin ajetaan ylempänä ahdot tappiin ja sitten jarrutetaan kone noille kierroksille, käytännön elämän kanssa hyvin vähän jos mitään tekemistä.
Comment
Comment