moi! osaako kukaan muu ohjelmoida lastua uudelleen kun karala.meinaan täällä etelä suomessa.auto on s4 2.7tt
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
2.7tt ohjelmapäivitys?
Collapse
X
-
alludavidsonAvainsanat: Ei mitään
-
Sporttiauto Naantalissa Turun pielessä ohjelmoi moottorinohjausyksikkösi uudelleen. Katso: www.sporttiauto.fi
Tarvittaessa mittaamme autosi tehon dynolla ennen ja jälkeen ohjelmoinnin.
Comment
-
APR:n uudelleenohjelmointia tekevät jenkkilässä 600 dollarin hintaan (451?). Lisäsoftat ovat 150 dollaria lisää. Noilla PRO-MO hinnoilla tulee edullisemmaksi vaikka lentää itse lastun kanssa Jenkkilään jos ei DHL:n toimituksiin luota. Kyllä heille raha kelpaa vaikka vähäisempi. Ei ne sano että lastuta paikallisella.
Edullisempi vaihtoehto Suomessa tuntuu olevan www.voimaa.com firma, joka ei kylläkään APR:n softaa taida tarjota.
Comment
-
-
joo mutta lähde ny jenkkeihin jonkun lastun takia? nyt en muista missä oli spekulointia mutta käsittääkseni jenkit myy lastut eurooppaan suolaisella hinnalla kun eurooppalaiset kuitenki maksaa.
jokainenhan laittaa autoonsa mitä haluaa mutta allekirjoittanut ei ainakaan laita mitään mikä ei ole hyväksi todettu. ja lisäksi vielä PRO-MOn palvelun nopeus oli vaikuttava tekijä sillä puoli tuntia tiedustelusta oltiin jo uuden ohjelman kanssa koeajolla plus sitten on kuitenki tarkoitus asennella vielä muitakin saman valmistajan palikoita.
ps. tallinnassa saman hintainen kun suomessa.
Comment
-
jenkkilastut sutta , jos ( EDIT: jos) tehty susibensalle...... Muistakaa tuen määrä ja OSAAVA tuki,
Comment
-
Tommy - ei jenkkibensassa ole vikaa muualla kuin kaliforniassa, jossa ainoa sallittu myytävä on 91knocktaaninen petrolintapainen tuote.
Comment
-
Joo sahan siellä rahalla prameampaa lientä. Vaikka VP:n bensaa, mutta uskoisin (subjektiivisesti) laadun olevan keskimäärin huonompaa kuin Euroopassa Saksassa tai Suomessa. Eli löytyy varmaan aika kirjo bensaa ja chip toimittajia USAssa.
Siksi pitää olla hyvät referenssit ja testi/koeajomahdollisuus kuten hyvä usa-chip edustaja Suomessa tarjoaa. Olen nähnyt muutaman kerran Promon neu S4 chip-palvelua ja vianetsintää ja vakuuttavaa on ollut.
Comment
-
Jos ei demo ajon jälkeen haluakaan kyseisen valmistajan virisoftaa. Niin ehdottomasti syötettävä auton oikea alkuperäinen softa takaisin. Olen muutaman kerran tapellut noiden testisoftien "vakio" softien kanssa.
Saattaa nimittäin muutaman tunnin ohjelmapäivitys muuttua muutamaksi päiväksi.
Nuo kun syötetään OBD-pistokkeen kautta, niin nämä testi ohjelma jättää usein "vääriin" paikkoihin tietoja ohjainlaitteeseen.
Pahimmillaan tilataan uusi ohjainlaite.
Onneksi minun kohdalleni ei näin ole vielä käynyt.
Comment
Comment