Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Ahtopainemittarit ja lambdamittarit

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Ahtopainemittarit ja lambdamittarit

Kokoajan täytyy olla jotain tilaamassa ja nyt kun koneen osat on melkein kaikki jo tilattu niin täytyy uutta keksiä.

Eli millaisia laajakaistalambdamittareita porukoilla on? Olen tässä katsellut AEMin pyöreää mittaria: http://www.aempower.com/ViewCategory.aspx?CategoryID=67
    Vaikuttais ainakin ihan hyvältä peliltä, mutta onko muita? Toi kun ei oikein audin sisustaan sovi...

Toinen mitä tarttis ostaa, kun loppuu asteikko kesken. Eli ahtopainemittari, mielellään alipaineetkin sais näyttää ja asteikko pitäis mennä yli 2 barin. Myös psi:t riittää. Eli minkälaisia porukoilla on käytössä? En löytänyt kuin pari mittaria autometeriltä minkä asteikko menee 45psi:hin. AEMilta sais tietty lambamittarin tapaista painemittaria, mutta siihen tarttis ostaa ylimääräinen 75psi:n anturi. Hintaa tulis yhteensä n. 500$!

Apexin tms. sellaista "multimedia"-mittaria en haluais, koska se on aika vaikea sijoittaa siististi.

Pistin tänne "painepuolelle", koska tätä lukevilla on ehkä enemmän kokemusta noista?

Mulla olis näitä vielä hyllyssä, löytyy myös sellainen jossa molemmat näytöt punaisia ja kehys musta niin pitäis istua audiin varsin nätisti.

Comment

Mulla on Revotecin ahtomittari, näyttää alipaineet ja max. näyttö on 2bar. Valkopohjaisena mittarina sopii kivasti ässän värimaailmaan. Taustavalo tosin valkoinen eli ei ole pimeässä yhtenevä muun mittariston kanssa. Suomessa tuollainen kustantaa jotain satasen kieppeillä, aika arvokas siis tuollaiseksi perusmittariksi. Epäilen, vastaako hinta laatua.

Itse varmaan hankin Omorin mittarin, jahka Revotecin "väärä väri" alkaa riittävästi häiritä. Omorissa tosin taitaa max. paineet olla vain 1,7bar, mutta eiköhän sekin riitä useimmissa tapauksissa.

Comment

Autosta löytyy jo 1.5 barin asti menevä mittari, mutta mittarin hyöty on kyseenalainen jos ajaa yli 2 barilla... Mietin jo että jätän koko mittarin pois kun ei oikein iske sisusta mikä on täynnä joulukuusia. Mutta kyllä se kuitenkin ehkä olis ihan hyvä olla.

Comment

Laita se apexin avc-r tuhkikseen. Saat sen aina tarpeen vaatiessa piiloon, kun vedät luukun vaan päälle. Olettaen, että coupe s2:n tuhkis on samanlainen kuin sedanin. Siisteydestä ei ainkaan asennus ole sen jälkeen kiinni.

Comment

Mulla on Raid HP:een halpis mittari, näyttää kahteen baariin asti. Valkoinen tausta ja punaisen tausta värin saat valitsemalla seitsemästä eri väristä.

Tämmönen
            Tosin näyttää kuvassa melkeen keltaiselta mutta oikeesti ei paljoa eroa tosta audin oranssista

Comment

^ mullakin öbaut tuommonen viritys, mutta viritin vielä nipun vastuksia mittarin valojohtoon niin tuo taustavalo ei nykyään valaise koko ohjaamoa.

Tuo ero syntyy siitä, että orginaali mittaristossa tuo valo tulee vain numeroiden kohdalta läpi, mutta näissä tarvikehärpäkkeissä valaistaan koko taustalevy. Semmoista mittaria missä olisi vaaleanharmaa pohjalevy ja valaistut punaiset, valaistut numerot, ei ole vielä vastaan tullut

Comment

Semmoista mittaria missä olisi vaaleanharmaa pohjalevy ja valaistut punaiset, valaistut numerot, ei ole vielä vastaan tullut
                Klik

Comment

Working...
                X