Elikkä autona on audi 90 vuodelta 89, johon ympätty 3b moottori s2:sesta. Auton tehot laskettu 137kw ja ahdot karvan yli 0,5bar. Kuinka/miten tehon lasku mahdollisesti toteutettu,softalla? Olis mukava saada ainakin noi vakio tehot esiin. Eikö kyseisen moottorin pitäisi ahtaa jotain 0,8bar?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
3b, tehoja laskettu ,kuinka tehty?
Collapse
X
-
Järkevin on softalla rajoitettu, mutta voihan siellä olla jotain kuristuksia.
Kannattaa kysellä siltä kuka on moottorikonversion tehnyt, ei tuota kukaan muu varmaksi tiedä.
Vakio ahdot taitaa 3B:ssä olla siinä 0,5-0,6bar.
Tämmöinen arvo jostain jäänyt muistiin.
Ahtopaine on kuitenkin suhteellista.
Esim.
Moottori voi olla 3B, mutta turbo jostain muualta.
EDIT:
Voihan siellä olla kaikki tehot käytössä vain penkitetty pienemmillä paineilla 137kW, että saa luvat kuntoon.
-
Siihen saa tehonrajoituksen ottamalla magneettiventtiilin johdon irti tai multifunken johdotuksesta jatkuva temp high päälle. . En jaksa uskoa, että kukaan olisi viilannut siihen hienoa ohjelmaa, että ahtaa vain 137kwn verran.
Todennäköisesti siitä on kuitenkin jarrutettu se 137kw teho dynolapulle sillä paineella mitä tarvitaan 137kw:iin ja tilattu jarrutushetkellä.koneelta se paine, jolla sen tehon saa. Tuo on helppoa. Miksi siihen pitäisi jarruttaa niin vähän tehoa, kun voi muutoskatsastaa S2 tehoille vaihtamalla tarpeeksi osia ?
Tehoa saat esim. vakion veroisesti laittamalla vakion tai stage 1 lastut ja katsomalla vikakoodit, että mikään johto ei ole irti. Onko vikakoodit luettu ?
Onko turbon edessä mitään kuristinta ?
Harisen tarjous muuttaa 3b softaa taitaa olla hestec softan muuttamista ko. kohteessa ?
Comment
-
Comment