ja täältä vois kysellä miten on onko audi 90 2.2 guattrossa täysin sama motti kun turbossa vai meniskö mäntiä sun muita vaihtoon jos pistää turbon?
t.eka audi :)
Täysin eri kone. Eihän niissä ole samaa edes venttiilien lukumäärä.
Lienee helpoin metsästää kokonainen turbo-kone kuin alkaa tuosta nykyisestä väsäämään, ja tokihan vanhempien esim. 200 turbon konehuoneesta tapaa myös 10V ahdettua moottoria.
1. se ei ole guattro vaan quattro
2. homman saa unohtaa, jos rekisteriotteessa lukee "vähäpäästöinen"
3. Audi 90 ei kerro paljon mitään, kun ko autoa on 2 korimallia ja muutamaa tekniikkaakin jopa
4. Suoraan ei voi laittaa vaikka olisikin ei vähäpäästöinen, puristukset pitäisi saada laskettua jotenkin vapari-moottorista. Sen lisäksi se vaatii älykkäämmän ruiskun, mikä osaisi rukata sytytystä kuormituksen/ahtopaineiden mukaan. Noiden lisäksi muutama muukin osa vaihtoon.
edit: tykki tuossa kerkeskin sanoon ton helpoimman ratkaisun
jep jep toksia hyvistä vinkeistä mutta vittuilut voi jättää sikseen vaikka tulee pieniä KIROTUS virheitä. ja jos jollain ois suomenkielistä korjaus opasta ja käsikirjaa ylimääräisenä niin pistäkää viestiä.
Comment