Tollasta oon miettiny omaa audiini nii nytten kyselisin että onko ihmisillä kokemusta kyseisestä virisoftasta. Oman käsityksen mukaan noiden pitäisi olla ainkin ihan suht luotettavia..
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
BSR PPC
Collapse
X
-
Kohta vuoden on pelittänyt ilman mitään ongelmia... Odotin hieman enemmän, sillä entinen Passattini lähti räväkämmin perinteisellä BSR steg1 -lastulla varustettuna, tosin se oli etuveto. Ihan hyvin voimaa PPC kyllä antaa lisävoimaa käyttöalueelle ja taitaa olla ihan luotettavakin.
Comment
-
Muutaman kuukauden ollut kiinni, tosin Volvossa.
Kulutus tippui matka-ajossa 2 dl/100km. Kaupungissa enemmän.
Hinta aika kova tehoihin nähden, jossain pajalla olisi saanut enemmän tehoa pienemmällä rahalla.
Hyviä puolia, helppo ja nopea asentaa, saa ilmaiseksi tehot takaisin jos sattuu joku viisas ajamaan uuden (vakio) ohjelman esim. huollossa.
Tyytyväinen olen voin suositella.
Comment
-
Laitetaan pieni negatiivinenkin postaus :
Hommasin Doc-Power:lta myös tuon PPC:n omaan -02 malliseen A4 1.8T:hen. Teho-ohjelmalla kaikki muuten OK, kulutus tosin kasvoi vaikka ajotapa oli sama kuin ennen ohjelmointia.
Ongelmat alkoivat kun laitoin kulutuksen tarkkailun takia "vakio" softan takaisin. Pari päivää meni ja kas kummaa, auto ei suostunut enää käynnistymään. Vag-Com antoi vikakoodiksi ECU:sta "memory checksum error".
Parasta oli että auto ei ollut tuolloin kotipihassa, joten hinattaavaa tuli n. 50km.
PPC:llä takaisin virisofta koneeseen ja taas homma toimi OK. Toisessa vakio-softan ohjelmoinnissa tapahtui täysin sama ongelma muutaman päivän jälkeen. Onneksi olin vahingosta viisastuneena pitänyt PPC laitetta hanskalokerossa.
Kävin pitkää keskustelua Doc-Powerin ja BSR:n kanssa vian syystä , johon vastaukseksi tuli aina että ECU on viallinen ja pitää vaihtaa. En kuitenkaan suostunut uskomaan että ECU:ssa olisi vikaa koska auto toimi OK viriohjelmalla.
Lopuksi asian jankutus meni perille ja BSR toimitti uuden ohjelman PPC:hen. Tämän jälkeen sekä vakio että viri-ohjelmat ovat toimineet ongelmitta.
Siis ongelmia oli , mutta ne myös lopuksi korjattiin. Sen verran yhdyn myös Oskillaattorin mielipiteeseen PPC:n tehoarvoista, että valmistajan lupaamiin arvoihin erityisesti väännön osalta kannattaa suhtautua lievällä varauksella.
Comment
-
Ostin Ruotsista auton, jonka mukana tuli BSR:n PPC yksikkö. Muutin tunnukset BSR:n sivustolla omiin nimiini, latasin synkronointiohjelmiston koneelle ja päivitin PPC:hen viimeisimmän ohjelman. Kytkiessäni PPC:n autoon syttyy PPC:n ruudulla sininen valo ja yläreuna tulee täyteen mustia laatikoita. Mitään tekstiä ei näytölle ilmesty, eikä "Enter" tai "Menu" näppäimistä tapahdu mitään. Onko joku törmännyt tällaiseen ongelmaan? Olin jo yhteydessä valmistajaan ja odotan sieltä vastausta.
Comment
Comment