kestääkö tollaset etuveot miten tehot jos enemmä virittää vaikka 400hv paikkeille?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
a3/a4 1.8 turbo etuveto
Collapse
X
-
Ilmeisestikin tuo 400 alkaa lähentelemään vakio sisuskalujen kestoa, 300 heppasia taitaa olla joitakin ihan päivittäisessä käytössä. Toki kaikkihan saa rikki repimällä. Taitaa kuitenkin olla että kytkin nöyrtyy jo vähemmästäkin...tietysti paljon muutakin palikkaa pitää vaihtaa että noihin lukuihin päästään, mutta se ei ollutkaan kysymys nyt :)
Comment
-
On se hassua, että vaikka nelikkoja on tarjolla, niin silti on vajaavetoisten virittäjiä aina.. Ei ymmärrä, vaikka olisi niin helppoa vaihtaa siihen nelikkoon..
Ja vaikka 400 on reiluhkosti etuvetoon, niin kyllä sillekin varmaan käyttöä löytää isommilla vaihteilla, jos ei suomessa, niin onpahan edes hauskempaa saksassa käydessä.
Comment
-
Ei pitäisi olla 400 hevosella pito-ongelmista tietoakaan kun alusta asiat on jotakuinkin kunnossa.
Quattromiehelle jolla ei ole ikinä ollut voimaa yhdessäkään laitteessa yli 150hevosta ei sitä välttämättä ymmärrä. Toki heille on liikaa voimaa etuvetoiseen silloin kun jossain tilanteessa edes vähän sutasee eli 200 on max hevoset etuvetoon ihmisille jotka eivät asioista mitään ymmärrä.
Jos sen kanssa pystyt elämään että paikoiltaan ei tarvii rivakasti liikkeelle lähteä sutimisen johdosta, mutta jo 60km/h:sta eteenpäin menoa riittää niin silloin toi 400 ei ole vielä mikään ongelma pidon suhteen.
Saksanbaanoilla lisäksi hakkaat mennen tullen (ehkä hieman liioitellusti ilmoitettuna) vastaantehoisen nelikon jossa on ylimääräistä painoa ja jos jonkin näköistä haldexia vänkäämässä kiihtyvyyttä vastaan.
Comment
-
ruol dahlback racing luki Only for cars with quattro kun mentii 500hv-550hv settii
Comment
-
no aattelin vaan että onko etuvetoo järkeä pistää tehoa noin paljo? auton hankinta vielä eessä nii sen mukaa vaan aatteli joskus tulevaisuudessa piristää kunnol. a4 b5 facelift korilla olevaa etinnässä sanotaan rahat ei näyttäis riittävän vähän ajettuun quattroon edes nii etuvetoja näkyis löytyvän sopivassa hintaluokassa
Comment
-
Tjaa, etuvetoinen 1.9tdi a-nelkku vetaisee sadekelillä kakkosella sutia (pelkällä kaasulla). En oikein jaksa ymmärtää 400hv etuvedon hohtoa?
Myöskin n. 270-280hv/370-380Nm etuveto fipatti viskolukolla meni ihan kivasti vielä, eikä pyytänyt taakse vetoja kuskin mielestä kuin talvisin :)
Comment
-
Tjaa, etuvetoinen 1.9tdi a-nelkku vetaisee sadekelillä kakkosella sutia (pelkällä kaasulla). En oikein jaksa ymmärtää 400hv etuvedon hohtoa?
karvan yli 400hv. ykkösellä sutii kun oikein yrittää kakkosella ei.
tuommoinenkin löytyi joskus netin syövereistä
pitkälti yli 500hv melko huonoilla renkailla.
http://www.kolumbus.fi/etelanlampo/golf.wmv
jos sutaisu silloin tällöin häiritsee niin sitten ei ole hohtoa, muuten ehdottomasti on hohtoa.
etuveto ei missään tapauksessa ole paras lähtökohta vaan huonoin, mutta ei se sitä estä etteikö niilläkin lujaa pääse.
Comment
-
http://www.kolumbus.fi/etelanlampo/kesa04.wmv
karvan yli 400hv. ykkösellä sutii kun oikein yrittää kakkosella ei.
tuommoinenkin löytyi joskus netin syövereistä
pitkälti yli 500hv melko huonoilla renkailla.
http://www.kolumbus.fi/etelanlampo/golf.wmv
jos sutaisu silloin tällöin häiritsee niin sitten ei ole hohtoa, muuten ehdottomasti on hohtoa.
etuveto ei missään tapauksessa ole paras lähtökohta vaan huonoin, mutta ei se sitä estä etteikö niilläkin lujaa pääse.
Erittäin hyvin sanottu/ilmaistu !!!!!!!!!!!!!! ;)
Comment
-
Onko ässissä joku lisävaruste optio "katonkautta ojaan"? ;)
Mutta pitäisikö rehellisyyden nimissä tehdä galluppi "Olenko ajanut quattron takia ojaan / pöpelikköön?" Koska on 100% varmaa että quattro ennenmin tai myöhemmin "aiheuttaa" oho-tilanteita koska SE pakottaa edes vähän kokeilemaan, ennenkaikkea talvikelillä...
Eli:
Tehokas ETUveto -> kesällä hauskaa, talvella ei niinkään -> ei ojaan, pieni OHO %
Tehokas quattro -> kesällä tylsää kun ei sudi, talvella mennään sitten luisussa joka valoista -> OHO % suuri
ISO HYMIÖ...
Comment
Comment