Ehtoota!
Sanokaas viisaammat miksi paineet nousee loivasti tuolla ahtimella? Imusarja alkaa ylipaineistua jo alle kolmen tonnin, mutta maksimi paine saavutetaan vasta 4000 jälkeen. Tehot on hivenen alakanttiin, mutta vääntö on kateissa lähes kokonaan. Ahtovuodot, bypass, jakopään merkit, pakopaineet, coolerit ynnä muut on syynätty jo monesti. Karala katto "digitaalipuolen" mahdollisten anturi vaivojen varalta. Jyrki Repolta kyselin myös vinkkejä vian metsästykseen. Repo/Karala rakenteli Audi TT:n täysin samalla setillä ja se pelas kuulemma hienosti (3000 kierroksella ohjelman rajaama max.ahtopaine). Ahdin lähti tarkastukseen Professional Motorille mistä sen ostinkin, ja tänään tuli soitto että kaikki mitat, tasapainotukset ja koneistukset ovat identtisiä uuden Diskoperunan kanssa. Auto käy nätisti ja päästöt on normaalit eli moottori puolen vauriot tuntis mahdottomalta.
Sanokaas viisaammat miksi paineet nousee loivasti tuolla ahtimella? Imusarja alkaa ylipaineistua jo alle kolmen tonnin, mutta maksimi paine saavutetaan vasta 4000 jälkeen. Tehot on hivenen alakanttiin, mutta vääntö on kateissa lähes kokonaan. Ahtovuodot, bypass, jakopään merkit, pakopaineet, coolerit ynnä muut on syynätty jo monesti. Karala katto "digitaalipuolen" mahdollisten anturi vaivojen varalta. Jyrki Repolta kyselin myös vinkkejä vian metsästykseen. Repo/Karala rakenteli Audi TT:n täysin samalla setillä ja se pelas kuulemma hienosti (3000 kierroksella ohjelman rajaama max.ahtopaine). Ahdin lähti tarkastukseen Professional Motorille mistä sen ostinkin, ja tänään tuli soitto että kaikki mitat, tasapainotukset ja koneistukset ovat identtisiä uuden Diskoperunan kanssa. Auto käy nätisti ja päästöt on normaalit eli moottori puolen vauriot tuntis mahdottomalta.
Comment