Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Toimiiko Blow-off -venttiili S4:ssä? (EI TOIMI)

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • #31
    Hieman pidempään varsinkin jenkkien keskusteluja seuranneena, tuo motodyne lafka on aivan täyttää tuubaa ja huijausta ja kuvassa muuten taitaa olla forgen normaali bypass.

    Comment


    • #32
      Rolle: jos kaksinkertaisella imuaukon suurennoksella heruu tuollaista pirkkoa niin mä leikkaan koko kotelon pohjan pois omasta :D

      Comment


      • #33
        Onhan tuossa muutenkin suurennettu tuota "jäähdytysaukkoa" kun konepellistä on niin vähän jäljellä. ;) Pitää varmaan minunkin kokeilla jos sais vaikka pirkkoa ja lissua :)

        Comment


        • #34
          Rolle, olet näemmä melkein onnistunut tuossa topless hankkeessasi. Autokin on jees.
          Ai niin: mun pirssiin on edelllinen seppä laittanut suhinaventtiilin, joka kyllä puhisee reilusti.

          Comment


          • #35
            No laitetaan nyt vielä kertaalleen tämä vanhastakin topicista löytyvä jutska:


            Eli tuollaisen tilasin Dahlback racingiltä Ruotsista edelliseen autooni joka oli siis s4 (c4). (www.audituning.com) Lisäksi oli Forgen by pass, ja täytyy sanoa, että suhina/puhina oli melkoinen.
            Tuo dahlbackin systeemi oli siis ihan plug & play homma, vanha putsari irti ja tuo tilalle, kaikki tarvittava tuli paketin mukana. Hintaa tais olla n. 200ecua.

            Comment


            • #36
              Sampoman: mä en nyt oikein pysyny kärryillä tuossa jutussa??

              No ei kai sillä niin väliäkään.

              Comment


              • #37
                Rolle, sorry tää hiukan oikova ilmaisuni. Ajattelin vaan että niin daami kuin pirssikin ovat melkein topless. Tai jotain.

                Comment


                • #38
                  Näkemättä tuon kuvan Dahlbeckin imutötterön putken sisälle, niin veikkaan, että sinne ei ole rakennettu "virtausristikkoa" kuten vakiosuodatinkotelossa ennen maffia. Puute aiheuttaa sen, että ilmamäärän mittaus MAF:ssa pielessä ja auto ei mene kunnolla. Korjaus joko ristikolla tai lisäämällä bensaa kartalta tai bensapaineella. Asiaa on tutkittu, testattu ja todettu, että ei se ristikko siellä ihan turhakapistus ole.

                  Parhaat äänet saa BN-pipes:n ns. B-ryhmä huiluilla, joissa ohuet seinämät, vähän villaa ja suorat röörit tai tekemällä/teettämällä itse vastaavat.

                  Comment


                  • #39
                    "BN-pipes:n ns. B-ryhmä huiluilla" mikäs tuo sitten oikeen on?

                    Comment


                    • #40
                      se on tuotannon alkusarjaa ja avarampi ja kevyempi kuin nykyiset versiot. nyt ei kiinni vaan kellarissa....

                      Comment


                      • #41
                        Hei Tommy osaatko sanoa mistä tuollaista BN-Pipesia voisi S4 C4:ään ostaa?
                        Saisko siis suomesta jostain, vai onko tilattava saksasta?

                        Comment


                        • #42
                          Tilaamalla suoraan BN
                          tai ehkä kimppatilauksella kerhon varaosakanavan kautta ?
                          http://www.bn-pipes.de/edelstahlausp...di-english.htm

                          Comment


                          • #43
                            Eikös Kalskeen Teppo ole noita BN-pipes asioita hoitanut, laita sille s-postia. Et saa halvemmalla tilaamalla itse suoraan. Jollei asiat ole sittemmin muuttuneet.

                            Näkemättä tuon kuvan Dahlbeckin imutötterön putken sisälle, niin veikkaan, että sinne ei ole rakennettu "virtausristikkoa" kuten vakiosuodatinkotelossa ennen maffia.
                            Eikö se ristikko ole osa maffia? Onhan se toki irto-osa, mutta. Vai onko uudemmissa kuin 3b erilailla?

                            Comment


                            • #44
                              Maffissa on itsessään vain ns oravasuoja eli verkko. Ristikko on kotelon puolella.

                              Comment

                              Working...
                              X