Hieman pidempään varsinkin jenkkien keskusteluja seuranneena, tuo motodyne lafka on aivan täyttää tuubaa ja huijausta ja kuvassa muuten taitaa olla forgen normaali bypass.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Toimiiko Blow-off -venttiili S4:ssä? (EI TOIMI)
Collapse
X
-
No laitetaan nyt vielä kertaalleen tämä vanhastakin topicista löytyvä jutska:
Eli tuollaisen tilasin Dahlback racingiltä Ruotsista edelliseen autooni joka oli siis s4 (c4). (www.audituning.com) Lisäksi oli Forgen by pass, ja täytyy sanoa, että suhina/puhina oli melkoinen.
Tuo dahlbackin systeemi oli siis ihan plug & play homma, vanha putsari irti ja tuo tilalle, kaikki tarvittava tuli paketin mukana. Hintaa tais olla n. 200ecua.
Comment
-
Näkemättä tuon kuvan Dahlbeckin imutötterön putken sisälle, niin veikkaan, että sinne ei ole rakennettu "virtausristikkoa" kuten vakiosuodatinkotelossa ennen maffia. Puute aiheuttaa sen, että ilmamäärän mittaus MAF:ssa pielessä ja auto ei mene kunnolla. Korjaus joko ristikolla tai lisäämällä bensaa kartalta tai bensapaineella. Asiaa on tutkittu, testattu ja todettu, että ei se ristikko siellä ihan turhakapistus ole.
Parhaat äänet saa BN-pipes:n ns. B-ryhmä huiluilla, joissa ohuet seinämät, vähän villaa ja suorat röörit tai tekemällä/teettämällä itse vastaavat.
Comment
-
se on tuotannon alkusarjaa ja avarampi ja kevyempi kuin nykyiset versiot. nyt ei kiinni vaan kellarissa....
Comment
-
Tilaamalla suoraan BN
tai ehkä kimppatilauksella kerhon varaosakanavan kautta ?
http://www.bn-pipes.de/edelstahlausp...di-english.htm
Comment
-
Eikös Kalskeen Teppo ole noita BN-pipes asioita hoitanut, laita sille s-postia. Et saa halvemmalla tilaamalla itse suoraan. Jollei asiat ole sittemmin muuttuneet.
Näkemättä tuon kuvan Dahlbeckin imutötterön putken sisälle, niin veikkaan, että sinne ei ole rakennettu "virtausristikkoa" kuten vakiosuodatinkotelossa ennen maffia.
Comment
Comment