Jyrkin kokemuksia ja näkemyksiä vähättelemättä "mystinen" 321 on kuitenkin se aine josta ahdettujen lentomoottorien sarjat tehdään ja ko lajin sertifioinnit kait jotain muuta kuin pimpparalliritsojen. Mikäpä estää suunnittelemasta pakosarjaa kestäväksi? Tai valitsemasta parhaita mahdollisia materiaaleja? Kaupallinen näkökanta tietenkin, moniko on valmis maksamaan tuhansia ja kun valusarjarjastakin saa riittävästi katetta niin miksi vaivautua. Jos 5-syl rst tuubisarjan saa satasilla jossain mennään kyllä riman ali ja komeesti.
Kestävän ja virtaavan tuubisarjan suunnittelu ja valmistus vaatii tietoa, välineitä ja vaivaa. Eikä ole häpeä kopioida itselleen toimivia, miljoonia toimintaansa syytävien instanssien ratkaisuja kunhan muistaa kopioida vain parasta. Ja se vähäinen kokemuskin karttuu tekemällä.
Kestävän ja virtaavan tuubisarjan suunnittelu ja valmistus vaatii tietoa, välineitä ja vaivaa. Eikä ole häpeä kopioida itselleen toimivia, miljoonia toimintaansa syytävien instanssien ratkaisuja kunhan muistaa kopioida vain parasta. Ja se vähäinen kokemuskin karttuu tekemällä.
Comment