Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

KKK03 -> KKK03 sport tai KKK04

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    #31
    Eurospec E05B on myös pulttaa-kiinni mutta ehkä hieman arvokas. 1400$ pintaan taitaa olla.

    Comment


    • #32
      Tuolla hieman osviittaa antava kuva vakion K03, K04 ja E05B:n kompuran siipien kokoeroista.


      http://www.eurospecsport.com/eurospecturbos.htm

      Comment


      • #33
        Onko kokemuksia tollaisesta k04 hybridistä? Tossa ei pahemmin ole tietoja siitä...

        http://buehnengineering.com/tran18t.htm

        Comment


        • #34
          Hieman suutin tietoa ja yms viri tietoa kaivataan eli tuli itselle myöskin laitettua tuollainen k04-15 tuon k03 tilalle ja lastu vaihtuu voimaa.comilta karalan lastuun.Kansiset teki myös sylinterin kannen imupuolen porttauksen sekä venttiili työt joten tulihan audista mieleinen ajettava.Olisko nuo tt audin suuttimet ok valinta sekä tällaisesta threadeistä kuin http://www.audizine.com/forum/showthread.php?t=121212 niin mietisklin tuollaisen n75 race venttiilin vaikutuksesta paine puoleen.kommentteja?

          Comment


          • #35
            Jos karala tekee sinulle ohjelman, niin veikkaisin että saman asian ajaa tuo venttiili kuin mikä tahansa muukin venttiili...ahtopaine kuitenkin säädetään, joten venttiilillä ei liene paljoa väliä, kunhan vain toimii. Eri asia on sitten jos softan teon jälkeen kokeilet venttiiliä, niin sitten eroja voi olla...mutta onko sitten mielekästä mennä sekoittamaan pakkaa, kun autossa on jo autolle speksattu softa.

            Comment


            • #36
              Hyvä vaihtoehto TT:n suuttimille on Genesis suuttimet USRT:ltä. Näissä toimii suutinkuvio kuin vakiosuuttimissa ikään joka on tärkeää täällä kylmäkäynnistyksen luvatussa maassa.

              Comment


                #37
                hommasin omaan pirssiin saabin te-05 turbon.. siitä kuullu aika paljon kehuja.ja hinta uutena melkei tuplat ku vertaa garretiin. finturbo suositteli. kuulemma vielä parempi ku mikään garretin ahdin

                Comment


                • #38
                  Vaatinee pakosarjanki? millasiin tehoihin toi yltää?

                  Comment


                    #39
                    finturbolta tulee garretin jaolla oleva sarja. sinne johoki 250-270hp. ja pitäisi herätä ennen 2000rpm

                    Comment


                    • #40
                      Kuulostaa kyllä todella vahvasti myyntipuheelta jos vakiokaan ei alta 2000rpm tee mitään niin sitten vielä isommalla turbolla... Jos puheet pitää paikkansa niin kylläpä mitsu osaa tehdä ylivoimaiset turboaggregaatit. Muista raportoida tulokset ja eikös tuolta jotkut mittauslaput finturbolta tulekkin samaan hintaan.

                      Comment


                        #41
                        laitan ite osat paikallee ja sit hariselle. pitää laittaa raporttia. ja en ostanu finturbolta sitä ahdinta...kysyin vaan sieltä mielipidettä ennen ku ostin sen

                        Comment


                        • #42
                          Minkä kokoisia viritys suuttimia olette käyttäneet MTM:N ohjelmalla ja vakio turbolla ? Onko ero huomattava vakioihin verrattuna ? AUDI A4/B5 TQ AEB moottorilla.

                          Comment


                          • #43
                            Eipä niistä suuttimista ole vakio ahdistimella mitään hyötyä

                            Comment


                            • #44
                              Saakohan www.turbo.ee noita k04-015 halvemmalla? Kallista on jos yli tonnin joutuu maksamaan, k03:sia saa 300-400e

                              Comment


                                #45
                                MTM:än suuttimet

                                Suuttimet tuovat +15 Hp/10Nm verrattuna pelkkään lastuun 1.8T moottorissa

                                Comment


                                • #46
                                  minulta vois löytyäkin päivitysahdinta pitkittäiseen koneeseen eli KKK K04-15:sia=)

                                  Comment


                                  • #47
                                    mihin hintaan?

                                    Comment


                                    • #48
                                      1150? ja nämä ovat uusia sekä tulossa myös poikittaisen päivitysahdinta K04:sta 530495000001 ja sama hinta

                                      Comment


                                      • #49
                                        Garretilta löytyis kans nyt mielenkiintoinen paketti eli Garrett pakosarja ja Garrett gt28rs ahdin yhteishintaan 1450? jotka myös oleellisesti sais minulta=o)

                                        Comment


                                        • #50
                                          hintoja

                                          Turbosta paukahti sitten pakosiivet ja vaihto tuli aiheelliseksi. Korjaus ei oikein kiinnostanut kun hintaa olis tullut noin 400 - 500?. Joten tilasin samantien tuon 04 mallin :)

                                          Joten tässäpä hintatiedot oulun turbohuollosta kysyttynä.

                                          kkk03/05 eli vakio AEB koneessa 850?

                                          kkk03/29 uudempi vesio vähän isompi kuin vakio 850? (käsittääkseni se "sport" malli)

                                          kkk04 suoraan pitkittäiskoneeseen passaavana 1150?

                                          Eli nuo oli tämän päivän hinnat ja vuoden takuun lupasivat. Toimitus seuraavaksi päiväksi.

                                          Tämä vain tietoiskuna suomen hinnoista ja onhan tuo takuu ihan mukava tuon hintaisessa vehkeessä jos sattuu joku valmistusvika...

                                          Comment


                                          • #51
                                            Paljonko mahtaa olla vaihtotyö tuolla Oululaisessa firmassa?

                                            Comment


                                            • #52
                                              En kysynyt työn hintaa kun itse vaihdoin.

                                              Tuossa yhteystiedot http://www.turbotekniikka.fi/fi,ahdinhuollot.php

                                              Comment


                                                #53
                                                Sitten olisi BEX (140kW) koneen ahdin 06B145703b. Löysin maininnan että se olisi myös
                                                tunnettu nimeltä K03-073 ja että siinä olisi K04-15:ta isompi kompurapyörä sekä joku "Borg
                                                Warner's extended tip technology".

                                                Comment


                                                • #54
                                                  06B145703b näyttää kustantavan noin 1,4-1,6ke kotomaassa, eli eikö ole kannattavampi hankkia vaan se K04?

                                                  Comment


                                                    #55
                                                    Varmaan näin. Knoppitietona enemmän tarkoitin.

                                                    http://www.euroteknik.com/forum/showthread.php?t=22387

                                                    Additionally, the turbine housing on the k03-029 and the k03-073 is the
                                                    same. Also, the compressor wheel for the K03-073 is actually a little
                                                    larger than the K04-015 turbo and uses Borg Warner's extended tip
                                                    technology. This makes the wheel more efficient, and have a wider map.
                                                    The fins are longer, and more curved than the K04-015 compressor wheel.

                                                    Comment


                                                    • #56
                                                      Turbo vaihtoon

                                                      Onko kukaan tilannut tuosta firmasta mitään

                                                      http://www.xs-power.co.uk/index.php?...ort=20a&page=1

                                                      K04-015 noin vähän reilu 400eur + postikulut.
                                                      Ja tuo K03-029 jonkun 450eur

                                                      Mulla alkaa ilmeisesti olla turbo tiensä päässä, 200 tkm mittarissa ja öljyä menee aika reilusti. Toimiiko jos vaihtaa tuon pelkän turbon tuohon k04:seen muttei lastuta, budjetti ei oikein tällä erää anna periksi siihen.

                                                      Comment


                                                      • #57
                                                        Kovasti vaikuttaa kiinanturbolta ainakin tuo k04. Tuo k03 taas oudon halpa ollakseen alkuperäinen Borg Warner.
                                                        Jos kiinanturbo kelpaa, niin mikset tilaa sitä suoraan kiinasta puoleen hintaan rahteineen.
                                                        E-bayssa niitä on myynnissä vaikka kuinka.

                                                        Comment


                                                          #58
                                                          Kiinanturbojahan nuo kaikki on. Aiemmin noiden kanssa oli suuria ongelmia, joku ehti ajaa 30 mailia kunnes kompurakotelon liimaus (!) petti ja se halkesi :)

                                                          Joku voisi kokeilla miten ne tänä päivänä toimii.

                                                          Comment


                                                          • #59
                                                            Mulla on ajossa kiinan k03. Ajettu nyt n.3000km ja hyvin pelaa.

                                                            Comment


                                                              #60
                                                              Biltemassa on noita ahdistimia myös, 435?. Takuutakin niissä vissiin on.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X