Eurospec E05B on myös pulttaa-kiinni mutta ehkä hieman arvokas. 1400$ pintaan taitaa olla.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
KKK03 -> KKK03 sport tai KKK04
Collapse
X
-
Donitzi
-
Tuolla hieman osviittaa antava kuva vakion K03, K04 ja E05B:n kompuran siipien kokoeroista.
http://www.eurospecsport.com/eurospecturbos.htm
Comment
-
Onko kokemuksia tollaisesta k04 hybridistä? Tossa ei pahemmin ole tietoja siitä...
http://buehnengineering.com/tran18t.htm
Comment
-
Hieman suutin tietoa ja yms viri tietoa kaivataan eli tuli itselle myöskin laitettua tuollainen k04-15 tuon k03 tilalle ja lastu vaihtuu voimaa.comilta karalan lastuun.Kansiset teki myös sylinterin kannen imupuolen porttauksen sekä venttiili työt joten tulihan audista mieleinen ajettava.Olisko nuo tt audin suuttimet ok valinta sekä tällaisesta threadeistä kuin http://www.audizine.com/forum/showthread.php?t=121212 niin mietisklin tuollaisen n75 race venttiilin vaikutuksesta paine puoleen.kommentteja?
Comment
-
Jos karala tekee sinulle ohjelman, niin veikkaisin että saman asian ajaa tuo venttiili kuin mikä tahansa muukin venttiili...ahtopaine kuitenkin säädetään, joten venttiilillä ei liene paljoa väliä, kunhan vain toimii. Eri asia on sitten jos softan teon jälkeen kokeilet venttiiliä, niin sitten eroja voi olla...mutta onko sitten mielekästä mennä sekoittamaan pakkaa, kun autossa on jo autolle speksattu softa.
Comment
-
Kuulostaa kyllä todella vahvasti myyntipuheelta jos vakiokaan ei alta 2000rpm tee mitään niin sitten vielä isommalla turbolla... Jos puheet pitää paikkansa niin kylläpä mitsu osaa tehdä ylivoimaiset turboaggregaatit. Muista raportoida tulokset ja eikös tuolta jotkut mittauslaput finturbolta tulekkin samaan hintaan.
Comment
-
Saakohan www.turbo.ee noita k04-015 halvemmalla? Kallista on jos yli tonnin joutuu maksamaan, k03:sia saa 300-400e
Comment
-
TN
Comment
-
hintoja
Turbosta paukahti sitten pakosiivet ja vaihto tuli aiheelliseksi. Korjaus ei oikein kiinnostanut kun hintaa olis tullut noin 400 - 500?. Joten tilasin samantien tuon 04 mallin :)
Joten tässäpä hintatiedot oulun turbohuollosta kysyttynä.
kkk03/05 eli vakio AEB koneessa 850?
kkk03/29 uudempi vesio vähän isompi kuin vakio 850? (käsittääkseni se "sport" malli)
kkk04 suoraan pitkittäiskoneeseen passaavana 1150?
Eli nuo oli tämän päivän hinnat ja vuoden takuun lupasivat. Toimitus seuraavaksi päiväksi.
Tämä vain tietoiskuna suomen hinnoista ja onhan tuo takuu ihan mukava tuon hintaisessa vehkeessä jos sattuu joku valmistusvika...
Comment
-
En kysynyt työn hintaa kun itse vaihdoin.
Tuossa yhteystiedot http://www.turbotekniikka.fi/fi,ahdinhuollot.php
Comment
-
Varmaan näin. Knoppitietona enemmän tarkoitin.
http://www.euroteknik.com/forum/showthread.php?t=22387
Additionally, the turbine housing on the k03-029 and the k03-073 is the
same. Also, the compressor wheel for the K03-073 is actually a little
larger than the K04-015 turbo and uses Borg Warner's extended tip
technology. This makes the wheel more efficient, and have a wider map.
The fins are longer, and more curved than the K04-015 compressor wheel.
Comment
-
Turbo vaihtoon
Onko kukaan tilannut tuosta firmasta mitään
http://www.xs-power.co.uk/index.php?...ort=20a&page=1
K04-015 noin vähän reilu 400eur + postikulut.
Ja tuo K03-029 jonkun 450eur
Mulla alkaa ilmeisesti olla turbo tiensä päässä, 200 tkm mittarissa ja öljyä menee aika reilusti. Toimiiko jos vaihtaa tuon pelkän turbon tuohon k04:seen muttei lastuta, budjetti ei oikein tällä erää anna periksi siihen.
Comment
-
Comment