Projekti alkaa kohta toivottavasti olla siinä mallissa, että pakosarjaakin pääsisi tekemään. Oon tässä vähän visioinut tuota hommaa ja valmis mallikin olisi apinoitavaksi.

Videon kohdalla 1:44 kuvaa samasta setupista
https://www.youtube.com/watch?v=Ite-eEThQnU
Ideana olisi siis ostaa tuollainen merge-kollektori ja tehdä siihen primäärit niin, ettei niitä edes hitsattaisi kiinni kollektoriin. Eipähän ainakaan repeä. Kun tässä on jotenkin aavisteltavissa, että ahtimen kokoonpanoa saatetaan hieroa useaankin kertaan, niin voiko tuollaisesta tehdä ns. "pulssisarjan" ja laittaa sen silti ihan yhdellä aukolla olevaan pesään. Olen jo ostanut foorumilta yksinieluisen billettihyrrän, mutta sitä ei vielä tiedä, vaikka sen pakopesä muuttuisi matkan varrella. Olis kiva duunata pakosarja niin, että siihen kävisi molemmat pesät. Ajattelin ajaa kollektorin halki ja yksinkertaisesti hitsata sinne väliseinän.

Videon kohdalla 1:44 kuvaa samasta setupista
https://www.youtube.com/watch?v=Ite-eEThQnU
Ideana olisi siis ostaa tuollainen merge-kollektori ja tehdä siihen primäärit niin, ettei niitä edes hitsattaisi kiinni kollektoriin. Eipähän ainakaan repeä. Kun tässä on jotenkin aavisteltavissa, että ahtimen kokoonpanoa saatetaan hieroa useaankin kertaan, niin voiko tuollaisesta tehdä ns. "pulssisarjan" ja laittaa sen silti ihan yhdellä aukolla olevaan pesään. Olen jo ostanut foorumilta yksinieluisen billettihyrrän, mutta sitä ei vielä tiedä, vaikka sen pakopesä muuttuisi matkan varrella. Olis kiva duunata pakosarja niin, että siihen kävisi molemmat pesät. Ajattelin ajaa kollektorin halki ja yksinkertaisesti hitsata sinne väliseinän.
Comment