Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

C4 S6 ja Votex-kaukosäätöisen keskuslukon ongelma

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• C4 S6 ja Votex-kaukosäätöisen keskuslukon ongelma

Eli probleema seuraavanlainen; kaukosäädin rupesi takkuamaan pikkuhiljaa ja lopulta kaukosäätö lopetti toiminnan kokonaan. Välillä ei tahtonut kaukosäätimellä saada ovia auki taikka lukkoon, välillä pelasi pitkään hyvin. Nyt keskuslukko ei toimi kaukosäätimellä ollenkaan. Avaimella saan ovet lukkoon ja auton oman hälyn päälle ja kaukosäädin itsessään toimii, patterin uusin myös varmuuden vuoksi.

Itsestäni tuntuisi että tuo Votexin oma boksi on mennyt pimeäksi. En saa tuota nykyistä kaukosäädintä enää ohjelmoitua tuohon boksiin vaikka olen kytkimen vaihtanut uuden kaken oppimismoodiin.
    Ebaysta kun katselee hakusanalla Votex 4M1046V1E, löytyy noita vastaavia bokseja käytettynä. Kannattaako kokeilla onneaan ja tilata vastaavalla koodilla toinen boksi testiin?

Tuo alkuperäis-Votex varmaankin vastaa tällaista settiä hyvin pitkälle, kaukosäätimet ja itse boksi samanlaiset:
    http://autoalarm.fi/Keskuslukituksen...aus-Cobra-G196

Onko arvon raadilla hyviä vinkkejä ongelmaan?
    Attached Files

Tänään sain toisen tuollaisen Votexin boksin, eikä tilanne muuttunut miksikään.
    Olen kaikki boksiin liittyvät sulakkeet käynyt läpi, ja mitannut tuohon liittimeen tulevat virtajohdot. Maa ja +12v löytyvät. Taitaa kuitenkin jäädä avaimen lähettimeen tuo vika kun toisellakaan boksilla ei antanut ohjelmoida itseään. Isän autossa oli samanlainen kake ja ohjeiden mukaan tehtäessä kake reagoi niin kuin pitääkin muttei kuitenkaan lähtenyt keskuslukko toimimaan kaukosäätimellä. Kävin vielä kuskinoven johtosarjan läpi eikä sieltäkään mitään löytynyt.

Comment

Working...
    X