Kysyn täältä viisaammilta jotka on vaihtaneet soitinta Audiinsa, koitin hakea keskusteluista ja haiskahti siltä että blaukkarin soittimen sais aika kivuttomasti audin vakiosoittimen tilalle. Minulla jäi edellisestä autosta JVC:n dvd-soitin pikkunäytöllä eli KD-AVX1 eli kysynkin että millä tavalla sen saisi liitettyä autoon että saisin käyttöön kaiuttimien lisäksi subbarin peräkontista. Vai onko selkeästi kätevämpää vaihtaa soitinta. Autossa ei ole Bosen äänentoistoa.
Käytin choruksen irti ja siinä oli aikalailla samat liitänät kuin yhdessä blaukkarissa. Ainoastaan punainen liitin oli "ylimääräinen" jolle ei ollut siinä blaupunktin mallissa paikkaa.
Mikä vois olla Blaupunktin malli joka soittais MP3:t ja soittimen värit tulisi sopia vakionappuloiden väreihin. Ja ilmeisesti johonkin malliin saa laitettua sen punaisenkin liittimen..?
Auto on -00/-01 jossa mittarit on valkoiset mutta muut punaiset.
Kiitoksia neuvoista, jonkin verran olen raplannut mankkojen kans, mutta tämän tason autoon ei oikein kehtaa tehä mitään arveluttavia kokeiluja tai virityksiä
Käytin choruksen irti ja siinä oli aikalailla samat liitänät kuin yhdessä blaukkarissa. Ainoastaan punainen liitin oli "ylimääräinen" jolle ei ollut siinä blaupunktin mallissa paikkaa.
Mikä vois olla Blaupunktin malli joka soittais MP3:t ja soittimen värit tulisi sopia vakionappuloiden väreihin. Ja ilmeisesti johonkin malliin saa laitettua sen punaisenkin liittimen..?
Auto on -00/-01 jossa mittarit on valkoiset mutta muut punaiset.
Kiitoksia neuvoista, jonkin verran olen raplannut mankkojen kans, mutta tämän tason autoon ei oikein kehtaa tehä mitään arveluttavia kokeiluja tai virityksiä
Comment