Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi A6 chorus-radion vaihto

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Audi A6 chorus-radion vaihto

Kysyn täältä viisaammilta jotka on vaihtaneet soitinta Audiinsa, koitin hakea keskusteluista ja haiskahti siltä että blaukkarin soittimen sais aika kivuttomasti audin vakiosoittimen tilalle. Minulla jäi edellisestä autosta JVC:n dvd-soitin pikkunäytöllä eli KD-AVX1 eli kysynkin että millä tavalla sen saisi liitettyä autoon että saisin käyttöön kaiuttimien lisäksi subbarin peräkontista. Vai onko selkeästi kätevämpää vaihtaa soitinta. Autossa ei ole Bosen äänentoistoa.

Käytin choruksen irti ja siinä oli aikalailla samat liitänät kuin yhdessä blaukkarissa. Ainoastaan punainen liitin oli "ylimääräinen" jolle ei ollut siinä blaupunktin mallissa paikkaa.

Mikä vois olla Blaupunktin malli joka soittais MP3:t ja soittimen värit tulisi sopia vakionappuloiden väreihin. Ja ilmeisesti johonkin malliin saa laitettua sen punaisenkin liittimen..?
    Auto on -00/-01 jossa mittarit on valkoiset mutta muut punaiset.

Kiitoksia neuvoista, jonkin verran olen raplannut mankkojen kans, mutta tämän tason autoon ei oikein kehtaa tehä mitään arveluttavia kokeiluja tai virityksiä

Blaukkarin Bronx-soitin soittaa mp3:t ja saa säädettyä värit sellaiseks kun haluaa. Itse ostin puoli vuotta sitten kyseisen soittimen ja soittaa äärettömän hyvin, eli en ole katunut kyllä yhtään ja tosiaan kytkeminen oli todella helppoa. Kyllä sen subbarinkin saa toimimaan, vaikka itse en kyllä ajatellut laittaa sen jälkeen kun soittimen sain kiinni sillä niin hyvin soittaa ilman subbariakin.

Comment

Edelleen viittaan tähän keskusteluun linkki.

Blaukkarin soittimista;
      -Toronto on audille viilattu malli (jos saa mistään enää). Soittaa MP3:set sekä CD:ltä että muistitikulta (MMS tms.). Värit täsmää Audin punaiseeen. Tähänkin tarvitsee mukaan sen adapteri piuhan (kuitenkin).
      -Itse päädyin Acapulkoon joka on ns halpismalli (n. 250?). Vari maailman saa tyydyttävän lähelle (näytössä 4096 väriä ja napeissa taitaa olla 4 mutta yksi on juuri Audin punainen).
      -LosAngeles on spekseiltään (~omituisuuksiltaan) sama kuin Toronto, mutta siitä taitaa puuttua tuo muistikortti ominaisuuus.

Liittimistä;
      Soittimissa on lähes 100%:sti standardin mukaiset liittimet (joitakin poikkeuksia on, muistaakseni Sonyssä on jotain erillaista), jolloin tuo Audi/Blaukkari -adapteri toimii useimmissa tapauksissa. Lähinnä se kääntää Autolta (siis tämä vain Audeissa!) tulevan herätteen ja jatkuvan virran toisin päin.

Comment

Kiitoksia arvokkaista tiedoista.
        Mistä saan hommattua oikean adapterin, paikallinen blaukkarimyyjä oli aika pihalla aiheesta..

Comment

Ite ostin adapterin Autostudiolta :) koklaa jos vielä löytyy sieltä.

Comment

Tulipa mieleen että jos jollaki roikkuu ylimääräinen musta audin cd-soitin jonka sais heittämällä paikalleen, ni voisin ostaa asevelihintaan pois. On meinaan aika vähäistä mp3:n kuunteleminen ja passais ainaki takuulla sisustukseen. Ja näkyy olevaan kontissa paikka ja johto vaihtajallekin, seki kelpais cd-soittimen lisäksi..

Comment

Working...
            X