Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

S4:een varashälytin

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• S4:een varashälytin

S4 Audi tuli hommattua. Autossa (vuosimalli -92) ei ilmeisestikkään ole mitään ajonestoa? Näin ainakin päättelin teipattuani avaimen ympärille alumiiniteippiä. Sen pitäisi ymmärtääkseni estää käynnistyminen, mikäli ajonesto autossa olisi.

Varashälytin pitää siis ilmeisesti hankkia. Miten porukka on varashälyttimen ajonestopiirit näissä malleissa kytkenyt? Kahta, kolmea ajonestopiiriähän noissa näyttää yleisesti olevan. Itse ajattelin että startin ja polttoainepumpun voisi ainakin helposti kytkeä tuohon ajonestoon. Mutta mihinkäs sen kolmannen ajonestopiirin? Onko muita hyviä vaihtoehtoja? Moottorinohjauksen virtoihin ei taida uskaltaa sattua?

Entäs mikä olisi semmoinen hyvä hälytinmerkki (ja hankintapaikka Tampereella). Itellä on kokemuksia vain kahdesta Defasta, molemmista huonoja.

Katoppa tuolta jos löytyis sopivaa, ite oon ostanut kaksi hälyä tuolta ja myös asentanut ite, loistava tuote tuki.

http://www.halytin.com/catalog/index.php?cPath=21

edit: Noista ajonestoista ei ehkä ole kovinkaa viisasta täältä kysellä. Sivuja voi lukea myös autovarkaat.

Comment

Eiköhän tuonikäisissä olisi vielä conlog, jos ajonesto olisi.

Comment

Avitalin Maxx1:nen tuli sitten hommattua ja asennettua. Jos joku muukin suunnittelee vastaavan hankintaa, niin laitetaanpa tähänastisia kokemuksia:

Plussat:
        - VAT-hyväksyntä
        - kaksi ajonestopiiriä
        - äänimerkit/valomerkit pois/päällekytkennästä poistettavissa ohjelmallisesti
        - hinta

Miinukset:
        - ei keskuslukon ohjausreleitä sisäänrakennettuna (joutuu itse virittämään releet)
        - iso kaukosäädin
        - johdot liian lyhyitä, joutuu jatkamaan

Comment

miten tuo on parempi kuin defa tai cobra ?
          - conlog on roskaa, koska ei saa vara-avaimia ohjelmoitua vag:n koodiavaimilla

Comment

Ei ole kokemusta Cobrasta, joten siihen en osaa verrata. Kahdesta Defasta on kokemusta, molemmat sekoilee. Tuo ei ole ainakaan vielä sekoillut (koputan puuta), joten siinä suhteessa lienee parempi.

Lisäksi käsittääkseni Defasta ei saa päälle/poiskytkennän ääniä ja valoja pois, joten siinä suhteessa ainakin minä pidän tuota parempana. (Ei tarvi naapuriin asti kuulua ovien availun). Ja hinta, 199 Euroa. Ei käsittääkseni Defaa, eikä ainakaan Cobraa saa tuohon hintaan. Tosin Defassa/Cobrassa on varmaan paremmat ominaisuudetkin kuin tässä, Defasta ainakin löytyy lasinrikkotunnistin jota tässä ei ole.

Comment

Itelläni oli Defan 821MGBS ed. A4:ssa ilman mitään ongelmia ja nykysessä 400MGBS no prob; nykyisessä A4:ssa stilettiavain eli sillä ohjataan, ed ei ollu kauko-ohjattavaa k.l. aiemmin. Ja kyllä ne äänimerkit ja vilkut saa pois päältä, ite halunnu nii että vilkut näkyy. 821 maksoin 100e uusi avaamaton paketti ja 400:sta 120e samoin uusi avaamaton paketti. Kyllä noita löytyy noihin hintoihin kunhan pitää silmät auki eikä hätiköi; huuto.net, keltanen pörssi jne... Liikkeestä/netistä maksaa 250-450e. Hyvät ominaisuudet, säädettävyydet, laatu, kestävyys ja varmuus kaikissa olosuhteissa on musta Defan valtteja humm. Paljon mieluummin maksan satasen laadusta kuin satasen sekundamoskasta huonoilla ominaisuuksilla.

Comment

Jouni samasta osoitteesta saa myös jälkeen päin ostaa lisätunnistimia jos siltä tuntuu. Itse harkitsisin kyllä ennemmin tämmöstä mikroaalto tutkaa --> http://www.halytin.com/catalog/produ...products_id=50

Comment

Täältä löytyis 2kpl uusia Alfatech 200bb hälyjä alkuperäisissä paketeissa hintaan 230e/kpl.

Comment

Working...
                  X