Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Ilmastoinnin koodit

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Ilmastoinnin koodit

Onko kenelläkään ilmastointiyksikön koodeja (Ilmastointiyksikössä noin 87 erillaista koodia) selväkielisenä?

Minulla sellainen vika päällä, että kompura ei lähde päälle. Pakkoohjattuja (releen ohitus) se kyllä toimii. Kylmä aineita on riittävästi.

Onko tästä mitään apuja http://www.audiworld.com/tech/int5.shtml

Comment

Ilmastointilaite on ilmeisesti erillainen koska minulla on koodit 1-87 ja tuossa listassa on 1-61. Ainakin koodit 52 ja 53 ovat varmasti erillaiset. Tuossa listassa nuihin koodeihin koodattu useita eri vika tilanteita minulla kyseiset koodit ovat kokonaislukuja.

Comment

Niitä vikakoodejahan sun pitäis katsella, eli menet ensin koodi ykkösen kohdalle ja sen alta katsot vikakoodeja. Selityksen koodille löydät sitten tuosta lähettämäni linkin kohdasta "Diagnostic Trouble Code Meanings", mikäli sinne on jotain jäänyt muistiin.
        Tuli tuosta alkuperäisestä viestistä mieleen, että jos kompura lähtee releen ohittamalla päälle niin siinä kaiketi pari vaihtoehtoa (mitä nyt näillä minun aivoilla järkeilin). Joko se reles on menny rikki tai lämpöanturi ei anna laitteelle sellaista dataa joka pitäisi sanoa, että kabiinissa alkais oleen pikkasen lämmin. Mikäs muu voisi aiheuttaa moisen...?

Comment

Kyllä ymmärsin, mutta tarkoitin että tuossa listassa koodeissa 52 ja 53 on sisältö muotoa 88.8 ja jokainen segmentti edustaa jotakin tilaa, mutta minulla kyseisissä koodeissa onkin kokonaisluvut 8 ja 13 riippuen onko econ nappi painettuna päälle.

Rele ainakin toimii kun olen sen kertaalleen vaihtanut ja testannut.

Comment

Working...
          X