Käytättekö tuota nappia päällä oikein koskaan? Polttoainesäästöt nyt eivät hurjat ole, mitättömät, kiinnostaa lähinnä onko tuon käyttämisestä haittaa / hyötyä ilmastoinnin kunnossa pysymisen kannalta?
Eli tilanteet kuten viileä kesäyö, kevät ja syksy pl. sateiset kelit, onko mitään järkeä pitää ilmastointia päällä? Alle 5C kompurahan ei edes käynnisty oli tuo econ sit on tai off. Automaatio kun toimii ilmankin kompuraa; ainut haitta joka tulee mieleen on että jos lämpötila on "korkeampi" eli jotain 15-20C niin tulee aavistuksen isompi ilmavirtaus, joka pölyttää sitten sisätiloja heh.. Helteillä econ tietenkin nostaa ilmanvirtauksen huippuunsa.. Entä kärsiikö laitteisto jos matkan aikana tuota nappailee on ja off? Jostain taas luin että vaikka ilmastointi oiskin päällä eli econ ei kytkettynä niin kompura ei kuitenkaan ois koko ajan päällä? Eli tuo on off nappailu ei sinänsä kuluttais paljonkaan laitteistoa?
Eli tilanteet kuten viileä kesäyö, kevät ja syksy pl. sateiset kelit, onko mitään järkeä pitää ilmastointia päällä? Alle 5C kompurahan ei edes käynnisty oli tuo econ sit on tai off. Automaatio kun toimii ilmankin kompuraa; ainut haitta joka tulee mieleen on että jos lämpötila on "korkeampi" eli jotain 15-20C niin tulee aavistuksen isompi ilmavirtaus, joka pölyttää sitten sisätiloja heh.. Helteillä econ tietenkin nostaa ilmanvirtauksen huippuunsa.. Entä kärsiikö laitteisto jos matkan aikana tuota nappailee on ja off? Jostain taas luin että vaikka ilmastointi oiskin päällä eli econ ei kytkettynä niin kompura ei kuitenkaan ois koko ajan päällä? Eli tuo on off nappailu ei sinänsä kuluttais paljonkaan laitteistoa?
Comment