Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A8 D3 2003 ilma-alustan kytkentäkaavio

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • A8 D3 2003 ilma-alustan kytkentäkaavio

    Moro.

    Olisko kellään lähettää kytkentä kaaviota minulle tai mistä pääsis netistä sitä lukeen?

    Vika on 06E7 Toiminta jännite korkeudentunnistin vasen Maavuoto
    3 johtoa tulee eteen molemmin puolin,
    oikealle tulee 2:n napaan 5volt ja Maa
    vas. tulee Maa ja yhteen napaan 5volt.

    Testerillä käyttöjännite vasemmalla 0volt oikealla 5volt
    Minulla 2 ohjainlaitetta ja molemmissa sama vika jää....olisko molemmis boksin sisällä vika.... johto mitattu ehjä on.'

    Kiitos.

  • #2
    katsos tuolta
    http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_292.pdf

    Comment


    • #3
      Antureille pitää tulla maa ja 5V ja yhdestä lähtee 0-5V riippuen potikan asennosta(korkeudesta).
      Teitkö nuo mittaukset anturit kiinni johdoissa?

      Comment


        #4
        Tarkoittaakos tuo nyt sitten sitä, että jos laitan potikan tuohon signaalikarvan väliin, voin madaltaa autoa sillä? Onko se signaali varmasti pelkkää tasajännitettä? Olisi kiva tehdä ohjauspurkki ohjaamoon, jolla korkeutta saisi muutettua enemmän kuin MMI:n kautta.

        Comment


          #5
          Ei ole pelkkää tasajännitettä. SSP292 viittaa SSP242 ja SSP243, 243:n sivulla 23 juttua noista antureista.

          Vehicle level senders G76, G77, G78, G289 (level sensors) The level sensors are so-called angle sensors. With the aid of the connecting link kinematics unit, the height changes of the vehicle body are converted into angle changes.

          The angle sensor used in the Audi allroad quattro is a contact-free sensor which operates according to the induction principle.

          A special feature of the level sensor used is that it produces two different output signals proportional to the angle. This allows it to be used for both 4-level suspension and for
          headlamp range control (see pin-assignment table).

          One signal output provides a voltage proportional to the angle (for headlamp range control) and a second signal output provides and PWM signal proportional to the angle (for 4-level air suspension).

          The 4 level sensors are identical in design, only the brackets and connecting link kinematics unit vary according to the side and axle.

          The sender arm deflection and thus the output signal are opposite on the right and left sides. For instance, the output during compression increases on one side and decreases on the other.
          Ei siis varmaan potikalla [SIZE="1"](ehkä, ihan arvaus, kai joku tän olis jo tehny kun Allroadkin on 18v vanha keksintö) [/SIZE] pelaa mutta Arduino tms niin eiköhän tuokin onnistuisi.

          Comment


            #6
            Näin minäkin hämärästi muistelin ettei se olisi tasajännitettä, ja tuo sen vahvistaa. Kiitos.

            Enpä taida jaksaa alkaa opettelemaan Arduinolla virittelyä ihan tämän takia.

            Comment

            Working...
            X