Tervees.
En löytänyt selailullani kyseiseen aiheeseen tarkemmin liittyvää asiaa joten kysyn näin.
Autona kyseinen s6 c5 vm. -00 4,2 V8 avant.
Elikkä kyseessä tuo konepellinlukon alla oleva kytkin ja sen toiminta. Itsellä ei näy mittaristossa ilmoitusta onko konepelti kiinni vai auki. Kaikkien muiden ovin kohdalla näkyy. Anturia/kytkinkä olen tutkaillut ja painellut kieltä mutta vaikutusta ei ole. Samoin johdot sen alla ovat ehjät.
Jos anturi olisi rikki luulisi mittariston näytön herjaavan pellin auki oloa kokoajan? Vai olenko väärässä?
Tätä vikaa haluaisin paikantaa paremmin koska näytössä palaa surullisen kuuluista keltainen öljykannu sekä sensor teksti. Anturin olen vaihtanut uuteen ja johdot tarkistanut. Jostain satuin lukemaan ettei tässä mallissa tuolla konepellin kytkimellä olisi merkitystä öljyntasoanturin kuittaukseen mutta pitääkö väite paikkaansa?
En löytänyt selailullani kyseiseen aiheeseen tarkemmin liittyvää asiaa joten kysyn näin.
Autona kyseinen s6 c5 vm. -00 4,2 V8 avant.
Elikkä kyseessä tuo konepellinlukon alla oleva kytkin ja sen toiminta. Itsellä ei näy mittaristossa ilmoitusta onko konepelti kiinni vai auki. Kaikkien muiden ovin kohdalla näkyy. Anturia/kytkinkä olen tutkaillut ja painellut kieltä mutta vaikutusta ei ole. Samoin johdot sen alla ovat ehjät.
Jos anturi olisi rikki luulisi mittariston näytön herjaavan pellin auki oloa kokoajan? Vai olenko väärässä?
Tätä vikaa haluaisin paikantaa paremmin koska näytössä palaa surullisen kuuluista keltainen öljykannu sekä sensor teksti. Anturin olen vaihtanut uuteen ja johdot tarkistanut. Jostain satuin lukemaan ettei tässä mallissa tuolla konepellin kytkimellä olisi merkitystä öljyntasoanturin kuittaukseen mutta pitääkö väite paikkaansa?
Comment