Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A8 D3 peilien tummennus ongelma

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

A8 D3 peilien tummennus ongelma

Minulla toimii välillä ulkopeilien tummennus kuten pitääkin, mutta pääsääntöisesti ulkopeilit on tummat heti kun laittaa auton käyntiin. Olen koittanut peitellä ja lampulla sohia antureita taustapeilissä eikä ole vaikutusta kun ovat tummentuneet, kun kaikki on ok niin toimii peittely / lampulla näyttämällä aivan kuten pitääkin. Vikakoodeja ei tuohon littyen ole ollut.

Koitin haulla etsiä ohjetta miten taustapeilin saa irti ja sitten peilin avattua auki että näkisi onko siellä kosketusvikaa, tms. Olisiko jollain ohjetta miten tuon peilin saa pois, kattoluukkua ei ole ja ei ole facelift.

Toinen kysymys peilien tummennuksesta, pitäisikö peruutuspeilinkin tummentua kun ulkopeilit tummenee?

Muuta hajua ei ole, mutta kyllä peruutuspeili tummenee yhtäaikaa sivupeilien kanssa.

Comment

Näin arvelinkin, minulla ei tummene. Eli jos saisi joltain ohjeita irroitukseen ja avaamisen niin voisi alkaa ropaamaan. Josko joku zekkaisi ELSAsta, minulla ei ole se juuri nyt asennettuna.

Comment

Oliko BEM:ssä vikakoodeja?
        Akku jos on huonossa kunnossa, saattaa peilit tummentua käynnistäessä.

Comment

Akun tila näyttää täyttä, ja luulen että peruutuspeilin suunnalla on muutakin vikaa kun se ei tummene eikä muuten pala ne punaiset leditkään. Kohdevalot toimii kylläkin.

Comment

Olipa helppo korjaus... Akun napa hetkeksi irti ja taas toimii tummennukset.

Comment

Luulen että akku kyykännyt joskus.Siksi kysyin että onko vikakoodeja.
              Siihen MMI:n akun varaustilaan ei kannata uskoa.

Comment

Working...
              X