Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi A6 -06, 3,0 tdi, 4F5, C6, VCDS-kaapeli ja sulakerasia

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Audi A6 -06, 3,0 tdi, 4F5, C6, VCDS-kaapeli ja sulakerasia

Millä ko. autoon sopivalla VCDS-kaapelilla olisi paras hinta/laatu-suhde, ja olisiko kenelläkään antaa linkkiä ko. kaapelin myyjään. Molemmat linkit, niin ulkomaille kuin Suomeenkin käy.

Mistä löytyy ko. auton sulakerasia, takalasin pyyhkijä ei edelleenkään lähde liikkumaan vaikka olen yrittänyt sitä liuotella akselistaan irti, joten olisiko sitten sulake palanut tms?? Onko tuollaisen pyyhkijänmoottorin irti purkaminen takaluukun kannesta isokin homma, löytyisikö keneltäkään purkuohjeita?

Kaapeliksi aito rosstech hex+can (jos niitä vielä saa).
    Suomesta

Sulakerasiat löytyy kojetaulun kummastakin päädystä ja takakontista apparin puolelta luukun takaa.

Comment

Varoituskolmion luukun alta ja vetokahvojen kohdalta ruuvit irti, jonka jälkeen verhoilun voi repäistä pois.

Comment

Mites kun en löydä sulaketaulua, onko se tuon verhoilulevyn alla ratin alapuolella, eli joutuu ottamaan nuo ruuvit irti ennenkuin näkee sulakkeet??

Comment

Sulakerasiat löytyvät kojetaulun kummastakin päädystä, ei ratin alta. Ei tarvitse avata ruuveja.
          Käyttöohjekirja auttaa tässä tapauksessa, tai google. https://www.carcarekiosk.com/video/2...terior/replace vaikka tuosta.

Comment

Kiitos, enpä olisi uskonut että sulakkeet löytyy tuosta kohtaa...

Mutta joo, olen törmännyt tähän aiemminkin, etten löydä näitä netistä (Suomenkielistä ohjekirjaa minulla ei ole), varmaankin käytän ihan vääriä hakusanoja tms. etsinnässä...

Comment

Working...
            X