Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Mittariston valojen vaihto pk-seudulla ???

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Mittariston valojen vaihto pk-seudulla ???

Missä voisi vaihtaa/käydä läpi edullisesti A4:sen mittariston valot/polttimot pk-seudulla? Olis ilmeisesti pari polttimoa palanut mittaristosta ja ne pitäisi vaihtaa...

Ei muuta kuin otat itse irti,ei niin paha homma että kannattaisi maksaa työstä jollekkin.
    Jos on vähänkin gynekologin vikaa niin vaihtuu helposti,jäykillä sormilla jo hankalampaa...
    Vaihda kerralla kaikki niin ei heti paukahda seuraava polttimo.
    Tossa pari linkkiä: http://ffp-motorsport.com/bb/viewtop...ht=mittariston
    http://www.audiclub.fi/audifinns/vie...ht=mittariston

Comment

Jos viet sen huoltoon niin älä usko huoltomiesten puheita mistään 0,5-1h työstä. Se on vartin homma kun itse tekee.

Comment

Kiitoksia linkeistä... mittaristo irti huomenna illalla ja uudet polttimot tilalle...

Comment

Kun otat irti mittariston älä sitten käännä virta-avaimesta ennen kuin KAIKKI johdot on kiinni, voit saada riesaksesi jatkuvasti palavan airbag-valon. Kokemusta on!

Comment

Kun otat irti mittariston älä sitten käännä virta-avaimesta ennen kuin KAIKKI johdot on kiinni, voit saada riesaksesi jatkuvasti palavan airbag-valon. Kokemusta on!
            Eli just näin kävi minulla kun vaihdoin mittaristoon lamppuja ja airbag valo rupesi palaan mutta sammuu kyllä n.3-5min päästä.Ja näköjään kun laitoin muutaman lampun niin palaa sitten muita samalla eli kannattaa laittaa kaikki siis. Ja se mittariston irroitus käy alle minuutissa. Pitää käydä kattoon jos saisi resetoimalla se valon palamasta vaikka ei pala kuin vähän aikaa. Vai onko siihen muuta konstia

Comment

vaihtotyö osineen on kyllä kallista, itse vaihdatin kun ostin (kylläkin myyjän laskuun), mutta kuitissa luki jotain 130e pintaan.. en tiedä mistä kaikesta koostu..

Comment

Huh huh, vois alkaa vaihtamaan noita töikseen niin ei ois rahasta pulaa ;)

Comment

Working...
                X