Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi A6 2.4 V6 vm 98 saatto/ovien valot

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Audi A6 2.4 V6 vm 98 saatto/ovien valot

Morientes. Oisko jollain tietoo mistä vois johtua että oven alareunan ja päädyn punainen valo toimii kuskinpuolen takaovessa sekä vänkärin puolen etuovessa. Kuskin ovi sekä vänkärin takaovi kumpikin pimeänä. Sekä punainen että alareunan valo. Oisko vika sulakkeessa tai missä?
    Viimeksi muokannut amalin; 25.11.2016, 14:47. Perustelu: muokattu luettavammaksi.

Ne on kaikki saman nallin takana. Lie polttimoita rikki tai johdot katki.

Comment

Tyypillisesti lukon mikrokytkin. Harvoin tulee A6 C5:sta vastaa, jossa kaikki ovet toimisivat.

Syttyykö niistä kattovalo, kun avaa sellaisen toimimattoman oven?

Comment

Joo ei toimi. Semmosen oven tosiaan ku aukaisee jossa valot pelaa niin syttyy kattovalot. Ja missä ei pala mitään, ei syty kattovalotkaan. Eli joku kytkin siis rikki?
        Viimeksi muokannut okkim; 25.11.2016, 14:54. Perustelu: Tekstiä siivottu luettavammaksi, yritäpäs ensi kerralla itse.

Comment

Oven mikrokytkin. Lukkokoneiston vaihdolla tokenee.
          On noita lukkokoneistoja jotkut kunnostaneet, mutta sen verran työlästä ja epävarmaa, että uuden ostaminen voi olla kokonaisedullisempaa.

Comment

Kiitoksia amalin.Mistäköhän noita lukkokoneistoja kannattas alkaa metsästään?.Onko mitään edullista sivustoa.

Comment

eBaysta saa kiinalaista tarviketta, kestää minkä kestää, kuskin oveen en itse suosittele kuin alkuperäistä. Uusi orkkis maksaa munuaisia mutta kestää todennäköisesti taas seuraavan 15 vuotta. Käytettyjä alkuperäisosia oon ite käyttänyt, niitä saa yleensä 20-30 eurolla.

Comment

Rohkeasti vain vanhat lukkokoneistot pöydälle ja kunnon puhdistus läpikotaisin. Mikrokytkimen putsaukseen ja kuntoon kannattaa kiinnittää erityistä huomiota. Näillä toimenpiteillä omastani ovat toimineet jo hyvän aikaa. Tietty jos mikrokytkin on totaalisesti muusina, niin eipä ilman sen vaihtoa putsaus auta mitään.

Comment

Working...
                X