Asiaa hieman tutkittuani, tämänlaista dataa sain ulos.
Address 61: Battery Regul. (4F0 910 181 F)
17:28:54
14.50 V Generator Voltage (specified)
14.10 V Battery Voltage (actual)
0.0 % Dynamic-Field Signal
0.00 s Load Response Time
23.0?C Rail Temperature (actual)
100.0 % Battery Condition
0 Ah Qv (Battery Aging)
7.6 A Current Value from Battery
-0.14 Static-Current Mean Value
Not OK Generator Interface
OK Generator
Address 61: Battery Regul. Labels: 4F0-910-181.lbl
Control Module Part Number: 4F0 910 181 F HW: 4F0 915 181 B
Component and/or Version: J0644 BEM H12 0760
Software Coding:
Work Shop Code: WSC 38458 123 87311
Additional Info: 4F0915105D von VA0 0708200780
Additional Info: Geraet 87311
VCID: 244786F6E71AD562E4-8070
1 Fault Found:
02254 - Interface to Generator
004 - No Signal/Communication
Freeze Frame:
Fault Status: 01100100
Fault Priority: 4
Fault Frequency: 1
Reset counter: 119
Mileage: 296121 km
Time Indication: 0
Date: 2016.11.21
Time: 16:18:46
Address 61: Battery Regul. (4F0 910 181 F)
Address 61: Battery Regul. (4F0 910 181 F)
16:20:20 Group 002: Battery Temperatures && Shut-Off Stages
18.0?C Rail Temperature (actual)
3.0?C Battery Temp. (valuation)
twConsSwOff 1 Emergency Shut-Off
StatCurStg 0 Static-Current Shut-Off Stage
16:20:20 Group 003: Battery Status I
100.0 % Battery Condition
3 ohms Internal Battery Resistance
0 Ah Qv (Battery Aging)
54 Ah Charge
16:20:20 Group 010: Generator
0.00 V Generator Voltage (specified)
0.0 % Dynamic-Field Signal
Not OK Generator Interface
OK Generator
Elikkä laturilta ei mene signaalia BEMmille.,Kysymys kuulukin meneekö laturilta lähtevä sininen johto suoraan BEMmiin vai kulkeeko se jonkin boksin/liitin rivan läpi.
Minkä laista singnaalia siinä pitäisi kulkea sekä onko mitattavissa yleismittarilla.
Ajatus olisi laittaa haaroitus liitin laturiin ja BEMmiin tulevaan johtoon,sekä kokeilla laittaa johto väliin,josko vika poistuisi.
Seuraavaksi alkaa haarukoimaan missä katkos on.
Mistä BEM tietää laturin olevan OK vai onko tuo data ECUn lähettämää.
Address 61: Battery Regul. (4F0 910 181 F)
17:28:54
14.50 V Generator Voltage (specified)
14.10 V Battery Voltage (actual)
0.0 % Dynamic-Field Signal
0.00 s Load Response Time
23.0?C Rail Temperature (actual)
100.0 % Battery Condition
0 Ah Qv (Battery Aging)
7.6 A Current Value from Battery
-0.14 Static-Current Mean Value
Not OK Generator Interface
OK Generator
Address 61: Battery Regul. Labels: 4F0-910-181.lbl
Control Module Part Number: 4F0 910 181 F HW: 4F0 915 181 B
Component and/or Version: J0644 BEM H12 0760
Software Coding:
Work Shop Code: WSC 38458 123 87311
Additional Info: 4F0915105D von VA0 0708200780
Additional Info: Geraet 87311
VCID: 244786F6E71AD562E4-8070
1 Fault Found:
02254 - Interface to Generator
004 - No Signal/Communication
Freeze Frame:
Fault Status: 01100100
Fault Priority: 4
Fault Frequency: 1
Reset counter: 119
Mileage: 296121 km
Time Indication: 0
Date: 2016.11.21
Time: 16:18:46
Address 61: Battery Regul. (4F0 910 181 F)
Address 61: Battery Regul. (4F0 910 181 F)
16:20:20 Group 002: Battery Temperatures && Shut-Off Stages
18.0?C Rail Temperature (actual)
3.0?C Battery Temp. (valuation)
twConsSwOff 1 Emergency Shut-Off
StatCurStg 0 Static-Current Shut-Off Stage
16:20:20 Group 003: Battery Status I
100.0 % Battery Condition
3 ohms Internal Battery Resistance
0 Ah Qv (Battery Aging)
54 Ah Charge
16:20:20 Group 010: Generator
0.00 V Generator Voltage (specified)
0.0 % Dynamic-Field Signal
Not OK Generator Interface
OK Generator
Elikkä laturilta ei mene signaalia BEMmille.,Kysymys kuulukin meneekö laturilta lähtevä sininen johto suoraan BEMmiin vai kulkeeko se jonkin boksin/liitin rivan läpi.
Minkä laista singnaalia siinä pitäisi kulkea sekä onko mitattavissa yleismittarilla.
Ajatus olisi laittaa haaroitus liitin laturiin ja BEMmiin tulevaan johtoon,sekä kokeilla laittaa johto väliin,josko vika poistuisi.
Seuraavaksi alkaa haarukoimaan missä katkos on.
Mistä BEM tietää laturin olevan OK vai onko tuo data ECUn lähettämää.
Comment