Pilarin suojamuovi lähtee irti kiskaisemalla suoraan pois. 3-kohdassa tiukat metallikynnet pidättämässä. Rikkoutumisriski n.78%. Kiinnityskohdat keskellä ja n. 5cm kummastakin päästä. Jokin sopiva kulmatyökalu väliin ujutettuna vääntöapuna on hyvä.
Perinteisesti korporaation moottoreissa kaksi öljykelloa, toinen ylä- ja toinen alapaineille. Toinen suodattimen lähimaastossa ja toinen suoraan lohkon kyljessä. Korjatkaa jos olen väärässä ko. moottorityypin kohdalla.
Pitää varmaan antaa olla paikalla tuo pilarin muovi, ettei rikkoonnu.
Äkkiseltään en löytänyt lohkossa olevaa anturia, mut voi olla sen verran piilossa ettei näkyny. Suotimen läheisyydessä oli ainakin yksi. Tarkoitus olis laittaa sähkönen öljypaineen mittari kapiiniin...
A - Pilarin saa kyllä rikkomattakin irti. Työntää mensselin alhaaltapäin pilarista kiinnityksen kohtaan ja lyö mensseliä "ei hirvittävällä" voimalla ja nipukka on näppärästi irti. Minulla kiinnikkeet oli jotain ylhäältä katottuna ensimmäinen 5cm ja sitten jotain 15cm välein ja 3kpl. Jospa siitä oli apua jos et ole jo ottanut irti sen.
Comment