Miten tuon ABS-ohjainboksin saa irti siitä pumpun kyljestä? Otin renkaan, lokarin sisäosan ja pissapojan säiliön irti, mutta silti alimpiin ruuveihin ei pääse käsiksi.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Nopeusmittari kuoli
Collapse
X
-
Vagcomilla sain itse koodattua!Rostekin sivulla oli ainakin A6:n hyvät ohjeet.A6:ssa ohjausyksikön torxit sai kyllä auki riittävän pienellä avaimilla mutta kyllä se vähän notkeutta vaatii ......Itsekin kurkkasin vanhaan ohjausyksikköön mutta eipä siellä oikein mitään mahdollisuutta ole itse korjailla/tinailla...Kokeille saada osanumeron perusteella ehjää ohjausyksikköä jostain hävittämöltä tms. itse ostin osan AVK:lta ja niin ei tarvinnut vaihtaa koko pumppua vaan se järkiosa kyljestä!
Comment
-
Joo yhden foorumilaisen vinkeillä sainkin hommattua sopivan kokoisen avaimen, jolla torxit lähti auki. Pientä gynekologin vikaa saa tosiaan sormissa olla ettei ruuvit tipu konehuoneen uumeniin.
Itsekin mielenkiinnosta avasin ohjainboksin, mutta kuten sanoit, suurin osa "hyppylangoista" on sen verran ohkaisia, että vaatii ammattitason laitteet kolvaukseen. Olishan sitä voinut jonnekin ammattikorkeaan mennä pyytämään tiloja lainaksi, mutta katsoin helpommaksi tilata "uuden" Ruotsista. Palaillaan astialle, kunhan paketti saapuu...
Comment
-
Jep, ohjausyksikön vaihdon ja koodauksen jälkeen kaikki toimii taas niin kuin pitääkin. Kiitokset vielä kerran klubilaisille, jotka auttoivat tämän kanssa.
Pistän tähän vielä liitteeksi Ross-Techin sivuilta otetut koodausohjeet A4:lle (Bosch 5.7), jos joku muukin tarvitsee.
Comment
-
Lainataanpas tätä ketjua eli 1.8 coupe kyseessä ja kiekkamittari ei toimi.. On kokeiltu toimivia mittaristoja paikalla ja mitään ei tapahdu, kaikki muut kyllä toimii mittaristossa.
Eli tätä luettuani ääni menee nopeusanturille, mutta missähän se mahtaa sijaita? Vai voisko vika olla muualla?
Comment
-
En oo puolaa tarkastellut vielä.. Pitääpäs tuolta tutkia asiaa..
Eilen se ilmoitti pikkaisen että on hengissä, välillä neula nousi ja melkein samantien laski. Voisko vika mahdollisesti johtua siitä että apukuskin eturenkaasta puuttuu soviterengas vanteesta, tästä johtuen pientä tärinää autossa kun hakee kokoajan paikkaansa rengas?
Comment
Comment