Moro,
Mittaristo sit sekos kohtuullisen täydellisesti, tosin VCDS ei anna mitään vikakoodeja aiheesta. ~1v sitten lähti virtamittari näyttämään 16+ volttia, toki ODB:st luettuna kaikki ihan kunnossa ~12-14volttia riippuen onko käynnissä yms. (tyyppivika kyseisessä paskassa mittaristossa, tiedän..).
Moottorista, jos lukee VCDS:l lämpötilat ni kaikki ok. Instumenteista jos lukasee ni öljyt paahtaa rapsakkaa 195 astetta ja jäähdytinneste kiehuu mukavasti 125 asteessa (moottorista VCDS:l luettuna 70astetta jäähdytinnesteelle). Mittaristo näyttää toki et olis vähä lämpimät oltavat ja neulat on palttiarallaa tapissaan pelkästään ku tökkäsee avaimen sisään. 500m~~ ajon jälkeen muistuttaa jäähdytinneste infoikkuna olemassaolostaan ja piippailee innokkaasti.
Mittaristo vaihtoon vai voiko molemmat sensorit pimahtaa yhtaikasesti?
Mittaristo sit sekos kohtuullisen täydellisesti, tosin VCDS ei anna mitään vikakoodeja aiheesta. ~1v sitten lähti virtamittari näyttämään 16+ volttia, toki ODB:st luettuna kaikki ihan kunnossa ~12-14volttia riippuen onko käynnissä yms. (tyyppivika kyseisessä paskassa mittaristossa, tiedän..).
Moottorista, jos lukee VCDS:l lämpötilat ni kaikki ok. Instumenteista jos lukasee ni öljyt paahtaa rapsakkaa 195 astetta ja jäähdytinneste kiehuu mukavasti 125 asteessa (moottorista VCDS:l luettuna 70astetta jäähdytinnesteelle). Mittaristo näyttää toki et olis vähä lämpimät oltavat ja neulat on palttiarallaa tapissaan pelkästään ku tökkäsee avaimen sisään. 500m~~ ajon jälkeen muistuttaa jäähdytinneste infoikkuna olemassaolostaan ja piippailee innokkaasti.
Mittaristo vaihtoon vai voiko molemmat sensorit pimahtaa yhtaikasesti?
Comment