Tuossa uusimmassa kulkineessa on useampia sähkövikoja, asiaa ei varmaan auta se että auto on ollut ulkosalla seisonnassa pari vuotta ennenkuin kävin korjaamassa pois. Kattoluukku ei toimi, syynä oli ensinnäkin, että moottorilta puuttuu kokonaan rele. Olisko jollakulla käsitystä, että millainen rele siihen käy? Napoja oli kyllä aikalailla, harmikseni en ymmärtänyt ottaa kuvaa vaikka kamera oli mukana kun olin viikonloppuna tallilla. Toiseksi toinen mikrokytkimistä oli rikki, mistähän tällaisia kannattaa etsiä?
Sitten tämä murheenkryyni eli mittaristo. Lukasin kaikki topicit mitä maspe oli hienosti koonnut yhteen. Mikään noista vioista ei täsmää minun autoon. eli ongelma on se, että kun laitan virrat autoon päälle nousee neula heti 40 km/h lukemaan ja kun lähtee liikkeelle nousee neula noin 60 km/h ja siihen jää vaikka lujempaakin ajaisi. Ei ilmeisesti auta muu kuin otta mittari irti ja ruveta tinailemaan.
Sitten jarrupuolelle on mittarissa herja "ABS AUS". Anturit varmaan kannattaa tarkistaa ensimmäiseksi kun kojelaudan ABS napilla ei saa merkkivaloa sammumaan. Onko tähän vikaan jotakin yleispätevää lääkettä tai jotan tyypillistä vikakohtaa?
Sitten tämä murheenkryyni eli mittaristo. Lukasin kaikki topicit mitä maspe oli hienosti koonnut yhteen. Mikään noista vioista ei täsmää minun autoon. eli ongelma on se, että kun laitan virrat autoon päälle nousee neula heti 40 km/h lukemaan ja kun lähtee liikkeelle nousee neula noin 60 km/h ja siihen jää vaikka lujempaakin ajaisi. Ei ilmeisesti auta muu kuin otta mittari irti ja ruveta tinailemaan.
Sitten jarrupuolelle on mittarissa herja "ABS AUS". Anturit varmaan kannattaa tarkistaa ensimmäiseksi kun kojelaudan ABS napilla ei saa merkkivaloa sammumaan. Onko tähän vikaan jotakin yleispätevää lääkettä tai jotan tyypillistä vikakohtaa?
Comment