Mistä mahtaa löytyä kyseisen auton peräkärry moduuli? Olen etsinyt takaluukusta oikealta ja vasemmalta niiden verhoiluboksien takaa, mutta ei löydy. Koukku on kovil merkkinen. Osaisiko joku valaista mistä lähteä kaivamaan? Johto tulee koukulta konttiin ja häviää akun tienoille sinne oikealle.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
A6 4f vetokoukun sähköt
Collapse
X
-
Kyllä se siellä oikealta multa ainakin löytyi. Oli vaan teipattu sinne sulakeboksin taakse, eli aika piiloon. Hiplaa ympäriinsä, pitäisi olla sellainen ~5cmx5cm laatikko, korkeutta 2,5cm.
-
Aika paljon oon sitä hiplaillut eikä tahdo sieltä löytyä.. Voiskos tuolla olla muuta paikkaa johon se on jemmattu? Täytyy varmaan alkaa purkamaan ja seuraamaan johtoa..
Onko tässä boksissa ollut vikoja, kun omassa tulee vikakoodia tästä boksista eikä mikään valo pala kärryssä? Ajattelin aukaista boksin ja tsekata juotokset ainakin.
Comment
-
Boksi palaa yllättävänkin herkästi, jos kärryssä on sähkövika. Mulla on nyt kolmatta menossa 6kk sisään, että siihen malliin se sulaa... Nyt on kiinni tuo uudemman mallinen LED-ohjainlaite, joka nähtävästi hyväksyy vain LED-valollisen kärrin (näin mulle ainakin väitettiin) ja niin mulla on ledivaloilla oleva kärri ollutkin perässä eikä toistaseks mitään ongelmaa. Kärryn ehdin vaihtaa toisen ohjainlaitteen menon jälkeen.
Se ohjainboksi voi myöskin olla piilossa jo siinä tunkin välineiden alla, tahi syvemmällä ellei jopa kontin puolella. Jos ainakin yhtenä vikakoodeista tulee trailer not found, se viittaa siihen, että se on joko palanut tai sitä ei olekaan siellä (poistettu vaan hajoomisen jälkeen). Löytyykö sellasta ohjainlaiteliitintä ylimääräisenä missään?
Comment
-
Kovilin koukku löytyy ja orkkisboksi oli Jaegerin joo, ilman sitä tilanilmoituslediä. Nykyään saa vain tuota Jaegerin LED-mallia, eli uudempaa joka sitten ilmaisee vihreänä tai punaisena koukun tilan. Sulakkeiden määrää en tiedä, koska koko takapään ruskea sulaketeline uupuu multa takakontista, sekin voi olla sijoiteltu johonkin todella hankalaan paikkaan, eikä tuohon kelkkaan. Todella outo systeemi, liekö jälkiasennettu tuo mun koukku... Ohjainlaite itessään maksaa 115e Kovililta rahteineen. Tulee juurikin tuo LED-boksi tilalle. Koodausta ei tarvi, vaikka malli vaihtuukin ohjainlaitteiden välillä. Plug-and-play tyylisesti toimii.
Comment
-
Roskiin menneet kun ei mitään signaalia sieltä tullut enää. En ehtiny testata vanhalla kärrillä ja tuolla LED-mallin ohjainlaitteella. Kehtaisi työkseen ruveta noita sulattamaan :D Ruskea oli muistaakseni kaikille peräpään laitteiden sulakkeille, eli ainakin vetokoukku ja peruutustutka kuului siihen settiin. En muista ulkoa ohjekirjan sulakekaaviota, mutta vikaa etsiessäni huomasin koko pakan uupuvan kun vertasin käyttöohjekirjaan tuota pesää. Eli toisin sanoen, näkyvää sulaketta ei mulla koukun ohjainlaitteeseen ole kunnes se maagisesti kävelee vastaan jostakin.
Comment
-
J 519 kytkentäkaavio
Olisko kellään Audikerholaisella kytkentäkaaviota Audi A4 3.0 tdi avant quattroon
VM 2005.Vetokoukun sähköjä kytkiessä v 519 moduulin otin liikaa johtoja irti liittimestä[T32C] ja hukkasin alkuperäiset paikat.OIRE.VETOKOUKUNSÄHKÖT TOIMII,MUTTA DRL VALOT EI ENÄÄ SAMMU niiden omasta kytkimestä.jos jollain on apua niin.lähetä viestiä sähköpostiin tai puhelineen.(0505143278)email vepeka65@kolumbus.fi (ESIM.VÄRIVALOKUVA LIITTIMEN JOHDOISTA OLIS HYVÄ)
Comment
-
Kohteena a6 4f facelift ja pitäisi löytää jäegerin sähkösarjan johdoille paikat, purkuautosta hommattu koukku ja sähköt. Netin jäeger ohjeista ei ota selvää kun johtojen värit ja määrät ei täsmää. Plus ja maa on selvillä, mutta mihin kohtiin tarkalleen muut kytketään, kieputetut can-johdot ja violetti-keltainen?
Comment
Comment