Kun taas omasta coupesta on kojelauta irti, niin on ajatus vaihtaa samalla lämppärin kennokin. Viime vuonna homma kariutui ei saatu koteloa irti (säälittävää).
Kertokaapas homman tehneet, että kuinka homma etenee vaiheittain ja kuinka kenoon saa irti?
Kuinka monta mutteria on konehuoneen puolella?
Onko näiden vanhempien audien omistaja vaihtaneet puhallinta (emme puhu nyt turbosta :o) ) uuteen taikka laakeroineet sitä uudestaan?
Itsellä alkaa jo hiukan ääntämään, joten mikä on viisain ratkaisu nyt samalla?
Kertokaapas homman tehneet, että kuinka homma etenee vaiheittain ja kuinka kenoon saa irti?
Kuinka monta mutteria on konehuoneen puolella?
Onko näiden vanhempien audien omistaja vaihtaneet puhallinta (emme puhu nyt turbosta :o) ) uuteen taikka laakeroineet sitä uudestaan?
Itsellä alkaa jo hiukan ääntämään, joten mikä on viisain ratkaisu nyt samalla?
Comment