Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Sisusta kastunut/homeessa!

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Miksi tuolla kondenssiputkessa edes olisi tiiviste/suodatin? Eikös sen vaan pitäisi olla suora pätkä, josta kondensiovesi valuu pois. Jos joku sieni siellä näkyy niin sehän on ilmiselvä tukko siinä kohti.

Korjatkaa nyt joku jos olen väärässä, mutta näin maallikkona mä sen näin ymmärtäsin.

Motonetissä ei kyllä osata muuta tehdä kuin kahtoa öljyt ja lisätä nesteitä. Vikakoodinluennallakin voi pyyhkäistä persettä. Opelille ehkä toimii, mutta ei näille joita kutsutaan autoiksi.

Comment

Siitä on jo hetki kun tuon kojelaudan purin, mutta se "sieni" on sellainen pehmuste, korissa on paikka mistä se putki lähtee auton alle ja lämmityslaitteen muovilaatikossa putki mikä tulee korissa olevaan paikkaan ja siinä välissä on pehmuste. Jos tuo siis on yhtään samanlainen kuin B5 A4:ssa. Jos se siitä vuotaa niin kyllä se putki on vieläkin tukossa. Voishan sitä varmaan rassata jollain auki jos sen putken pään vaan auton alta onnistuu löytämään. Tuossa kuva siitä lämmityslaitteesta, kuvan alareunassa kondenssiveden poisto.

Pitäiskö siinä suodattimen päällä olla tällanen muovi.

Comment

Itse asiassa tämä Tampereen Laakkonen Oy selitti mulle puhelimessa, että on mahdollista myös korjata se mittaristo jossain korjaamolla jolta löytyy kokemusta tai sitten, että etsin sähkömiehen jolla kokemusta mittariston korjaamisesta. He vaan sanoivat, että eivät voi sitä itse korjata vaan täytyy uusi laittaa tilalle.
        Okei no niin, tuo kuulostaa järkevältä. Sain alun perin hieman eri käsityksen.

Comment

Working...
        X