Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

2000 A6 ei päästä sisään diagnostiikkaan

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• 2000 A6 ei päästä sisään diagnostiikkaan

Eli kun pistetään testeri kiinni, ilmoitus on että ei järjestelmää luettavissa.
    Liittin kaapeleineen ja mittaristo tarkistettu Audilla. Kommentti oli että jokin laiteohjain "jumittaa" väylän niin ettei sitä pääse lukemaan. Lisävinkkinä auto purkaa akkua, mutta sitä ei pystynyt toteamaan sulakerasian kautta (autosähkäri).
    Olisiko foorumilla tarjota hyviä neuvoja?

Sulakkeita autosta yksitellen irti kunnes päästää kiinni moottorinohjaukseen. Aloita ABS:n sulakkeista.

Comment

Tapahtuman kulku

Onnistuuko järjestelmän lukeminen Ross-Tech softalla, eli että näkisi itse milloin systeemi havahtuu? En toisin omista RT:tä, vielä.
      Tuohon rakkineeseen korjattiin airbag-moduuli, mutta korjauksessa hukkui varustekoodi.

Autosähkärillä:
      Airbag-valo mittaristossa. Sähkäri luki järjestelmän ja kertoi että airbag-moduuliin ei saa yhteyttä. Vaihto tai korjaus, joista tehtii korjaus.
      Systeemi avautui normaalisti ja airbag-moduuli ilmottautui eikä herjannut muusta kuin varustekoodista. Aiemmin sitä ei näkynyt mitenkään, valo vain loimotteli mittaristossa.
      Tee-se-itse kotona:
      Kokosin keskikonsolin paikalleen sekä muut paneelit
      Marmorilla:
      Kun menin Audille laitattamaan koodi, ei koko järjestelmä ilmoittautunutkaan läsnäolevaksi. WTF?
      Koko episodin ajan se kottero purkaa akkua aina kun seistessä on akunkengät kiinni.
      Muuttaako tämä ohjetta?

Comment

Tarvikeradio? Jos on, niin irti ja sitten kokeilee yhteyttä.

Comment

Oon noita aika vastaavia diagnosoinut useamman. Tyypilliset vikakohteet on: vettä lattioilla. Kuskin jalkatilassa mukavuusboksi märkä tai pelkääjän puolella puhelinmoduli ja/tai ABS ohjainyksikkö tai vaihteiston ohjainyksikkö.
          Mittaristo voi olla myös syyllinen.

Samalla kylällä kun asut, niin Sörnaisisa voin tutkailla.

Comment

Autossa on orkkis navi+bose, ja sen virtaplugin olin väärin kytkenyt, kun kasasin keskikonsolia. Kun se korjattiin, niin soitin toimi, mutta yhteyttä ei edelleenkään saanut.

Comment

Working...
            X