Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A6 C5 vakiona vahvistin ja subbari?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• A6 C5 vakiona vahvistin ja subbari?

Onko kaikissa C5:ssa (myös ei-Bose) takakaiuttimien erillinen vahvistin ja kontissa subbari, vai riippuuko jotenkin mitä lisävarusteita on aikoinaan ruksailtu mukaan?

Kysymys tuli mieleen kun olin soitinta vaihtamassa, ja se liitinarsenaali joka keskikonsolista löytyi, ei sisältänyt mitään vahvarin lähtöjä, vaan ihan normaalit kaiutinlähdöt myös taakse. Olin ollut siinä uskossa että siellä joku pikkusubbari kontissa olisi, mutta kun oikein aloin kuuntelemaan kuuluuko sieltä jytinää, niin eipä kuulunut. Eli olisiko tämä joku karvalakkiversio...? Jännää että auto on ollut minulla jo 8 vuotta mutta en ole moista huomannut. :)

Siis kuvassa oranssina näkyvää liitintä en auton päästä löytänyt. Oli siellä yksi sellainen vähän leveämpi liitin, olisiko ollut kolmessa rivissä nastoja, mutta sille tulevassa piuhassa ei ollut kuin kolme karvaa, ja tulkitsin että ne olisivat cd-boksin kaapelointia. Toki voin olla väärässäkin.
    Viimeksi muokannut Ishtor; 13.7.2016, 10:52. Perustelu: lisäys

Ei ole. Oma sedan C5 on aikoinaan ostettu radiovalmiudella, edestä ja takaa löytyy kaiuttimet, mutta kaikkia ohjataan radion omalla vahvistimella.

Edit:
    Myöskään subwooferia ei ole kontissa.

Comment

Ok, hyvä tietää niin ei tartte ihmetellä sen enempää.

Hämäsi kun jenkkifoorumeilla oli juttua, että myös ei-Bose-systeemeissä olisi nuo kilkkeet vakiovarusteena. Mutta se on tietty jenkeissä se... Mielestäni edellisessä A6 C5:ssä nuo oli mukana (oli saksantuonti), eikä siinäkään mitään Bosea ollut. Sen takia kuvittelin että kaikissa olisi.

Comment

Working...
      X