Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

b5 a4 2.8 vakionopeudensäädin

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• b5 a4 2.8 vakionopeudensäädin

Tarkoitus olisi jälki asennuksena pistää vakionopeudensäädin auto on a4 b5 2.8q -97.
    Mistä/miten tietää onko mahdollista jälkiasentaa?
    Yritin searchillä etsiä mutta en tosta 2.8 koneellisesta löytänyt auttavaa tietoa.

Onhan se mahdollista. Jos siinä on sähkökaasu niin asennus on aika helppoa. Jos ei, niin sitten pitää asentaa enemmän osia.

Täällä on minun asennus dokumentoituna.

Comment

-97 on varmaankin vaijerikaasulla, ei asennu noin helposti kun Mikolla. Tais tulla vasta -99 faceliftissä sähkökaasu, ainakin 1.8T:ssä.

Comment

Voi olla että 150 heppaseen 1.8t:n tuli. Mulla -00 1.8t 180 heppanen ja siinä on vaijeri. Edellinen A6 -00 150 heppanen niin sähkö.

Comment

Millähän perusteella ne on viskelly näihin autoihin sähkökaasuja...? Mulla on molemmissa profiilin autoissa sellainen.
          Kait toi Severin auton kaasun "käyttövoima" selviäis kun tietäisi moottorin koodin.

Comment

Tdi:ssä (ecullisessa) on aina ollut sähkökaasu, bensakoneeseen se on tullut about 99', poikkeauksia toki on. Severin auto on bensa ja vaijerikaasulla joten vakkarin saa asentamalla jälkiasennussarjan käyttölaitteineen.

Comment

olisiko jottain suuntaa antavaa hinta arviota ? et kuinka pal tulis maksamaan jos laittais liikkessä. vai onko vaikea laittaa itse ?

kiitos vastauksista!

Comment

Working...
              X