Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Gamma -> Pioneer DEH-P70BT

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Gamma -> Pioneer DEH-P70BT

Aiheesta on kyllä ollut juttua ennenkin mutta en saanu niistä mitää apua joten...
    Nykyiset johdot näkyy täällä.
    Blaukkarin adapterit on jo valmiina odottamassa mutta niillä soitin ei alkanut toimimaan.
    Eli jos nyt joku voisi vaikka rautalangasta vääntää mulle ohjeet kuinka tuo vaihto onnistuu.
    Autohan on siis S4 -94
    Valitan kuvien laatua mutta huonolla kamerapuhelimella ei saanu parempia.

Ja sitten vielä missäs ***vetissä täs mopos on akku? :D

Takapenkin alta se akku löytyy.

Comment

Täältä vähän selitystä:
      http://www.byminsk.com/audi_rc.htm

Sulla lienee tuo Audi Gamma CC. Ei siinä auta kuin vertailla Audin ISO-liittimiä ja Pioneerin vastaavia, ja tehdä tarvittavat muutokset. Itse olen käyttänyt Gamma AUZ2Z3:n tilalla Blaukkaria ja JVC:tä, muita ei ole tullut koitettuakaan. Olihan siinä niitä johtosulkeisia, mutta kun ne hommat kerran teki, niin seuraavalla kertaa pääsi jo vähemmällä.

Blaukkareissa on etuna se, että kun viitsii latoa rahaa tiskiin, niin voi saada omaan autoonsa sopivat ISO-kaapelit ilman että tarvitsee käyttää sivuleikkureita. Toisaalta taas Blaukkareissa ärsyttää se, että joka asiaa varten pitää ostaa oma piuha kun niitä liitäntöjä ei ole suoraan takapaneelissa, eli se on kaksipiippuinen juttu. Etenkin uudemmat Blaukkarit sopivat hyvin Audin sisustukseen, mutta en periaatteen vuoksikaan voinut ostaa toista Blaukkaria kun MP52 oli niin epäluotettava kapistus.

Comment

Working...
      X