Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Trailer Control Module (A6/C6)

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Trailer Control Module (A6/C6)

Heipat vaan näin alkuun kaikille foorumin käyttäjille!
    Eteeni sattui moinen ropleema, että kyseinen boksi on kärähtäny kärryn kolvausvirheen takia.

Kyselenkin ennen Laakkosen tiskille menoa, paljonko mahtaa moinen boksi maksaa ja onnistuukohan irtiottaminen ja laittaminen ihan keskenäni ilman pajalle vientiä? Kivahan se kärryssä on olla valot, ettei nuo virkamiehet innostu laittomuuksistani liikaa. Pieni kärry tosin kyseessä, näkyy Audin omatkin valot yli ja ohi, mutta silti...

Sulakkeita kun ei nähtävästi ole yhtään kärriin liittyen (koko ruskea sulakepidin uupuu takakontin sulakerasiasta). Ensimmäisenä epäilin sulaketta, mutta kappas ei löyvy yhtä kokonaista settiä sulakkeita :D

Auto tosiaan A6 avant C6 kopalla, vm 2008.

Soita Kovilille suoraan, sieltä ainakin itse sain avun. Kyseessä jaeger merkkinen moduli. Löytyy (ainakin itseltä) oikeasta takakulmasta siitä luukun takaa. Kysyvät kumminkin sitä numerokoodia siitä laatikosta.

Postilla tuli suoraan heiltä ja taisi hiukan reilu satasen maksaa.

Kyseessä siis A6 C6 2007 ja jälkiasennus koukku. Jos on originaali niin en tiedä meneekö samoin ?

Comment

Kiitti pikaisesta vastauksesta! Ei mitään käryä onko originaali. Käyttämätön kuula lojui takakontissa, pistin kiinni muinoin auton ostaessani. Kyseessä irrotettava, ei taitettava. Minä oon ollu siinä uskossa, että noi irrotettavat olis jälkiasennuksia ja taitettavat originelliä, mutta ensimmäinen Audi omalla kohdalla joten amatööri tällä saralla. :)

Kovili kuitenki kyseessä, otan boksin numerokoodin ylös ja kysäsen putiikista arjen antaessa siihen mahdollisuuden!

Comment

Jännä vastaus tuolta Kovililta tulikin. Kovilin koukku on, mutta sähkösarja ei ja uudemman mallisen modulin mutta käypäsen saa hyllystä hintaan 115e. Ja ei nähtävästi mene heittämällä paikalleen vaan pitää ohjelmoida, juurikin tuon mallin ja osanumeron muututtua... Joku vikavirtasuoja ennen ohjainmodulia on pakko saada, ettei kärähdä heti uudestaan seuraavaa kärriä kokeillessa.

Kaikessa pitää kiikuttaa pajalle... Kuten tässäkin asiassa.

Comment

Working...
        X