Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Valoautomatiikan hämärätunnistin ?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Valoautomatiikan hämärätunnistin ?

Moi,
    Autossani A4 -03 valoautomatiikka toimii ilmeiseti valoisuuden mukaan , oma toiveeni on että toimisi niin että valot syttyvät käynnistettäessä ja sammuisivat samutettaessa, nyt kuitenkin tuo valoisuus vaikutaa asiaan, ilmeisesti eurooppalainen normi.

Kuinka nuo valot saisi toimimaan oikein automatiikalla ? itse ajattelin että jos löytäis valoisuuden tunnistimen ja peittäisi sen niin hommahan olisi kunnossa. osaako kukaan sanoa missä tuo tunnistin on ? sillä lyhkäisen hakemisen jälkeen en sitä itse löytänyt.

Kiitos
    VPA

Nyt meni kyllä korkeelta ja kovaa... Voisitko hieman selventää, että miten ne nyt oikein toimii.

Comment

Sulla taitaa olla tummeneva taustapeili tuossa autossa? Itselläni se tunnistin on kaksi osainen: Tausta peilissä on yksitunnistin taaksepäin ja eteenpäin sitten siinä peilin etureunassa toinen. Tuolta noita ohjelmointi mahdollisuuksia autoon: http://de.openobd.org/audi.htm Sieltä voi tutkia mitä säätövaihtoehtoja tuo softapuoli tarjoaa. Sieltä löytynee Nordic asetukset, joissa valot palavat kokoajan automaagisesti. Kun en tunne autosi varusteita, en osaa enempää auttaa, mutta tuolta se vastaus löytyy.

Comment

Kiitos, tuota jarkon antamaa vastausta etsiskeli.

VPA

Comment

Ja minä en ole taasen tiennyt tuollaisiakin hienouksia olevan...

Comment

Working...
          X