Moi, eli käytin mittariston irti autosta ja avaimet virtalukossa tietysti, no mitsku takas kiinni ja vot..ajonesto vilkkuu ja auto ei siis käy kun sen 2 sec.. mitäs tässä nyt pitäis yrittää.. ei ole itellä minkään valtakunnan hajua näiden vagcomien sun muiden ohjelmien käytöstä. löytyykö ketään kuka osaisi kyseisen homman hoitaa, korvausta vastaan tietty. auto toimi aiemmin niin kuin pitää..
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
A6 -98 ajonesto onkelmaa
Collapse
X
-
virrat kävi päällä kun kaveri kävi vääntelemässä avainta kun olin autosta pois.. tuntuu olevan pelkkää vastoinkäymistä tuon auton kanssa kaikki, jotain saa laitettua niin seuraava ongelma iskee päälle. no tuo on kyllä omaa tietämättömyyttä ton mittariston kanssa. ei ollut ajatustakaan että voisi sekoittaa ajoneston. mittariston pois-oton syy oli moottorinvikavalon palamattomuus ja sitä valoa ei löytynyt mittaristosta joten mittari asennettiin takaisin, autocomilla katottu ja ilmoitti ajonestorelettä ja avain väärä ja liian pieni signaali.. luultavasti siis joutuu koodaamaan avaimen uudestaan autoon. autossa ei ole kuin 1 avain tullut ostaessa.Viimeksi muokannut Temppu75; 6.3.2016, 21:27.
Comment
-
Olikos tuon ikäsessä erillinen käynnistykseneston loota, eli immo1:nen. Mittaristossa olevathan on kai immo2:lla ja uudemmissa 3:lla? - Siksi jäin ihmettelemään tuota miten vika olisi tullut?
Vcds:n tuo varmasti vaatii ja ainakin sillä saa koodaukset tehtyä. Tuossa ohje immo 1:lle
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index...hing_(Separate)
Comment
-
niin en tiedä mikä noista Immuista tässä on, mutta ihmettelen minäkin kuinka se noin itteensä otti noin pienestä :D oisko tuo immo2 sitten, mene ja tiedä.. ei tuossa Rossin sivulla ollut mitään,tai en ainakaan auki saanut mitään muuta kuin hiukan tyhjentävää :-)
täytyy ottaa mitsku pois huomenna vielä ja tutkia ne liittimet.. olin kyllä laittavinani ne kunnolla kiinni kun saiin mittariston niin kivasti siihen rattiputken päälle että oli hyvä tuhertaa..
Comment
-
-
No niin eli koko hommaan ei sitten tarvittu sitä pin-koodia eikä edes vcds:ää.. riitti töpseleiden irroitus mittarin takaa ja uudestaan kiinnitys.. Leimakin tuli lappuun,vaikka ensin päästöt meinas saada ukon hermopuolen ihan uusille uurteille muuta tasoittu kattien vaihdolla loppujen lopuksi. Kiitos vastanneille neuvoista..
Comment
Comment